04 Januari 2017

ZakwanNayli | Back To School 2017!

baru berkesempatan update blog
masa sangat mencemburui beta, huhuhu!
alhamdulillah
diberi peluang dan ruang untuk uruskan anak-anak sekolah
zakwan darjah 3, pagi sekolah agama, petang sekolah kebangsaan
kakak nayli tadika 6 tahun
rasa dah kertu pulak mama hahaha
tengok anak-anak membesar ni
rasa macam cepattttt je masa berjalan

tinggal la mama & baby zaed je 
setelah sebulan lebih ada abang & kakak buat kawan dia kat umah

seminggu sebelum sekolah buka
kami diuji anak-anak tak sehat serentak
zakwan & kakak demam
zaed pulak kena jangkitan kuman
seminggu taknak makan, muntah-muntah & ceri-beri
naseb baek dia banyak minum air masak & susu
susut badan anak mama sorang ni huhu

mamaZN pun hampir tumbang jugak
alhamdulillah papaZN je bertahan
dia la yang uruskan semuanya; hal rumah, hal anak-anak
mamaZN mana termampu je la.. sebab x larat huhu
sekarang semua pun beransur sehat
syukur sangat...

moga dipermudahkan urusan harian kami sekeluarga
moga anak-anak kembali bersemangat & fokus menuntut ilmu
moga mamaZN tabah & sabar uruskan anak-anak & kerja rutin harian

didoakan yang sama untuk kawan-kawan sekalian jugak :)

seronok tengok newsfeed fb/ig
penuh warna-warni & ragam anak kawan-kawan ke sekolah :)

6 comments:

idzwa kamaruddin berkata...

Anak dah sekolah kita yg super busy kannn

ch@ berkata...

alhamdulillah semua beransur sihat,
selamat kembali ke sekolah anak-anak,
semoga terus kekal sihat...
goodluck supermak!

eima berkata...

HUH ....alhamdulillah semua dah sihat ...


skrg ni start tghari bz ... pukul 12 keluar amik alisha hantar transit... blk opis ... tak dan panas montot pukul 1 keluar amik fahim urus pi kafa pulak ...

*∽ IZAN ∽* berkata...

selamat kembali ke sekolah semua...! mmg meriah ceritera warna warni hari pertama persekolah ni!

LYAfrina berkata...

syukur smua dh beransur sihat....
welcome back to school zakwan nayli..
belajo rajin2 ye..

mummy_ayu berkata...

wah...abang long jadi pengawas.. belajar pandai2 yer sayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...