16 Disember 2016

#weekendfamiliZNZN | Kenduri Situ Sana Sini :)

ni citer 2 minggu lepas kot rasanya hihihi
time selangor cuti panjang sampai 4 hari aritu
syokkkkk 'gantung kuali' weekend tu sebab penuhi jemputan kenduri sana sini

sabtu tu ada 2 kenduri di shah alam
1 kenduri 2 pupu papaZN
wakilkan famili papaZN yang x dapat datang
grand mak aihhh, teman orang kampung je
segan pun ada hihihi...

lagi 1 kenduri adik kawan seratas mamaZN & papaZN
seronokkkkk dapat jumpa kawan lama :)
nak makan nasi kenduri pun macam x lalu
sebab seronok punya pasal huhu
balik kenduri baru terasa lapar balik, kahkah!
padan muka :P

esoknya pulak pegi kenduri jiran kat taman ni
kenduri akikah cucu nya yang pertama
makan tengah hari 'ditaja' lagi la kami hihihi...
alhamdulillah moga terus murah rezki
pada mereka yang menjemput :)

2 comments:

Nory Zoulkefle berkata...

hujung tahun memang musim kenduri....syiokkk kan weekend boleh gantung kuali...hehehee

Norhayati Mohd Isa berkata...

Cuti sekolah dan weekend yg panjang cutinya..
Memang ramai orang buat kenduri kahwin kan ZN..

Akak pun sepanjang minggu gantung periuk..
Kita makan nasik kenduri..
25hb dan 31hb pun makan kenduri juga..
Pastu 7hb jan dah ada jemputan juga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...