03 Oktober 2016

4/10/2016 | Zakwan Sudah 8 Tahun!

alhamdulillah..
terima kasih Allah kerana beri peluang untuk melahirkan, membesarkan & menjaga zakwan selama 8 tahun ni
banyak kurang, salah dan silap
moga Allah ampunkan dosa-dosa ku
moga Allah panjangkan umurku untuk menjaga amanah ini
ameennn...

selamat hari lahir zakwan afif najmi!
moga panjang umur dan dimurahkan rezki
diberi kesihatan yang baik, cerdas akal fikiran
dan berjaya dunia akhirat

alhamdulillah, zakwan genap 8 tahun arini
walau zakwan dah besar, mama tetap anggap zakwan masih kecik
tetap terbayang cemana saat-saat melahirkan zakwan
tetap terbayang masa zakwan dulu-dulu
macam tak percaya anak mama dah besar huhu
maknanya mama dah makin berusia.. eh?! haha!
ye, kena sedar diri >___<

takde apa yang mama mintak dari zakwan
moga jadi anak soleh, dengar kata, sentiasa solat, sentiasa ngaji
tu je...
sebab doa zakwan jugak yang mama harapkan 'di sana' nanti :'(

aritu awal-awal dah celebrate kan?
harap zakwan suka, hehe
ada surprise bakal menyusul petang nanti, hihihi...

jeng jeng jeng!

5 comments:

mama tisya berkata...

happy birthday zakwan..smoga jd ank yg soleh & jg adik2

~aSHa~ berkata...

hepi besday Zakwan afif najmi semoga menjadi anak yang soleh di dunia dan akhirat...

sama besday dengan abah aunty tau...4 okt

idzwa kamaruddin berkata...

happy birthday Zakwan!

el berkata...

hb zakwan
seronoklah dpt mcm2 ye

Fiza Rahman berkata...

Happy birthday to you zakwan. Smoga membesar sebagai anak yang soleh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...