29 September 2016

#familiZNZNshortvacation | Muzium Kapal Selam, Klebang Melaka

1st impression, TERUJA!
pertama kali tengok kapal selam depan mata
makkk aih, besaunya! sukaaa..!

sebelum kami pi cari klebang original coconut shake
kami singgah dataran 1 malaysia di pantai klebang
sebab nak pegi muzium kapal selam
bayaran masuk kalu tak silap rm5 untuk dewasa
rm3 untuk kanak-kanak atas 6 tahun

sebelum masuk kapal selam
kami tengok 2 buah jet pejuang dulu
ni pun 1st time tengok depan mata
uiii camni rupanya jet dia... sangat teruja!
masa masuk kapal selam tu
terpaksa la bercerita kat zakwannayli
bagitau ni tempat apa, ni tempat apa...
haha, dah macam tourist guide
takpe, takpe.. mamaZN ok je :)
untuk tambah pengetahuan anak-anak jugak kan, heee...

bila berjalan masuk dalam kapal selam tu kan
dapat bayangkan la betapa susah, panas dan bertabahnya la pekerja-pekerja dalam kapal tu
tempat panas, sempit, tak dapat tengok cahaya luar
ate, dalam air je kan?
sangat tabah.. sangat

best, pengalaman baru untuk anak-anak
(dan jugak makpak nya haha!)


2 comments:

idzwa kamaruddin berkata...

Best nyerrrrr nk pegi jugak la nanti

Azura Aziz berkata...

samalah masa pergi dulu. excited tgk kapal besar depan mata ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...