17 Ogos 2016

Wordless Wednesday : Sampul Duit Raya

ada jugak yang buat koleksi ek?
mamaZN simpan tapi bukan buat koleksi
agak-agak terdesak nanti
tahun depan guna balik time raya, haha!
recycle! :)
yang elok-elok la..
yang tak elok takde la simpan jugak, heee

ni tengah sorting utk bagi kat kawan yang buat koleksi
harap kawan suka la nanti sebab tambah koleksi beliau hehe

p/s :
tahniah Malaysia dpt tambah pingat lagi!
bakal dapat pingat lagi utk badminton nanti. tak sabar nak tengok! :)

6 comments:

Jueliza Jamani berkata...

wahh bnyaknyaaa

eima berkata...

bg kat cikmot dia suka tu ....

aku pun simpan pukul rata je ... kadang rasa menyampah buang je hahaha
sbb yg baru tak keluar plastik pun byk jg stoknye

idzwa kamaruddin berkata...

kikikii..kita pun simpan!

Iela Fazielah berkata...

kaka ila pun simpan gak..... tp utk guna next year.... kalau jual blk pun boleh...haha..pernah tgk org jual sampul raya kat pasar ramadan dulu..

LYAfrina berkata...

mcm2 patern..seronok sbnrnya tgk mcm design angpau ni..

Fiza Rahman berkata...

Ada yg simpan ada yg terbuang sbb dah banyak sangat ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...