22 Julai 2016

ZakwanNayli & Geng Bara'an Cilik Beraya!

citer minggu lepas...
malam isnin, selasa, rabu zakwannayli pi beraya
umah kengkawan depa kat taman ni
1 malam 1 rumah
sebab zakwan ada kerja sekolah nak buat, pastu nak kemas buku lagi..
mamaZN x bagi pegi banyak-banyak rumah
lagipun jiran lain pun nak rehat gak kan
kesian la jugak kat jiran lain tu

mamaZN pesan kat zakwan
soh bagitau kawan-kawan
kalu nak datang beraya umah kita
datang jumaat malam
saje pilih jumaat tu, sebab esoknya sabtu hari cuti
kasi chance depa tido lambat, hehe

elok jumaat tu, belum sempat selesai goreng nugget & sosej
depa dah mai umah! hahaha! comey ja!
"assalamualaikum..! kami datang nak beraya..!"
kalut mak zakwan kejap haha!

ni la kawan-kawan zakwan kat taman ni
yang ngaji sama-sama, main petang-petang sesama...
pastu antaranya ada jugak naik van sekolah yang sama
so, dah kenal la dengan kawan-kawan zakwan
kawan-kawan zakwan, kawan-kawan nayli la jugak kan
hehe
nayli tu ngikut je abang dia :)

alhamdulillah geng baraan cilik yang behave
bagus depa ni haha!
mamaZN pun tumpang hepi tengok depa
meriah!
kiranya teringat zaman masa kita kecik-kecik dulu
macam depa la, pi beraya beramai-ramai

rindu plak zaman masa kecik :)

ada beberapa gambar yang mak kawan zakwan share kat grup wassap
mamaZN share kat sini :)

5 comments:

idzwa kamaruddin berkata...

Alahaiiii meriah nyer !! suka la tgk ;)

AkuSeorangTraveler berkata...

salam singgah. awak dijemput join GA sy tau :D

http://www.akuseorangtraveler.com/2016/07/travelog-faghuzi-giveaway-by-aku.html

mama tisya berkata...

anak2 sronok bila kwn2 dtg beraya..mak2 la standby nk masak2 hehe

eima berkata...

thn ni xde budak dtg rumah .. haha
memang nampak meriah ..bgs la zakwan boleh join kawan gitu ... klu fahim jgn harap ... dia jenis yang tak suka main kat luar...

ch@ berkata...

alahaiii, comel2 tau.
kita kekecik takde gi beraya rmh jiran ngn kwn2 pun kak, mom x bagi.
tapi org dtg rmh, takpe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...