29 Julai 2016

#familiZNZNberaya | Open House Jiran 1 Taman :)

haha, suka sangat! sebab gantung kuali! :)

sabtu 2 umah, ahad 1 lagi umah :)
bila dah 1 taman ni takde maknanya la naik kereta bagai - jalan kaki jek :)

hari sabtu open house umah pengerusi taman
menu bihun sup & nasi lemak sambal sotong
sedapppppnya..!

hari ahad plak umah bendahari taman :)
menunya ada makaroni goreng, rendang ayam & nasi impit pastu ada gak jemput-jemput jagung
sume pun sedap-sedap :)

yang tak bestnya..
bila open house belah malam ni
terpaksa la jadi yang terawal datang
dan yang terawal jugak balik huhu!
almaklum ada anak kecik
waktu tido pun awal la jugak
kul 9.30 dah tutup semua lampu huuu.. 

tu sebab kenduri tahlil umah jiran lain
papaZN jek jadi wakilnya..
mamaZN dah balik dulu nk tidokan zaed

seronok dapat join makan-makan camni
dapat chitchat ngan jiran sket2
ye la, selama ni dok berkurung dalam umah je hihihi...
almaklum, mamaZN kan pemalu
auwww hahaha!

sabtu akan datang ni nanti
3 buah umah dah menjemput utk open house
ambekkk! gantung kuali lagi la kita :)

2 comments:

mama tisya berkata...

kl raya sebulan...mkn sambil merapatkan silaturahim sesama jiran...akak pn sejak syawal ni vkend je xmasak sbb p openhouse hehe

LYAfrina berkata...

alhamdulillah ..rezeki nad...
disamping mkn2..leh erat silaturahim jgk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...