11 Julai 2016

#familiZNZNberaya | Dugaan Akhir Ramadhan

sehari sebelum raya kami diduga
alhamdulillah
ada sebabnya la tu kami diberi ujian... :(

citernya otw kami balik ke kampung papaZN
tayar kete pancit plakkk!

naseb baek dah masuk ke jalan kampung
bukan dekat jalan besar atau atas jambatan
syukur di situ

syukur lagi sebab kawasan yang kami berenti tu ada line hp!
sebabnya memang payah la nak ada line umobile
almaklum, area kampung kan...
bertambah bersyukur sebabnya abang papaZN dah sampai dan ada kat umah
kalau tak nak harapkan siapa..?!
papaZN memang boleh buat sorang
tapi time tu dah jam 6.30 ptg
riso tak sempat nak balik berbuka je huhu
ada jugak anak muda 2 orang datang nak tolong
tapi papaZN kata takpela, bantuan dah otw hehe

alhamdulillah kejap je settle
sempat kami berbuka kat umah

biasa tu tengok orang lain yang tersadai tepi jalan disebabkan masalah yang sama
kali ni kami pulak yang merasainya huuu..!

9 comments:

idzwa kamaruddin berkata...

Dugaan untuk sebuah hikmah yang manis ;)

syawalsimpsons berkata...

dugaan yg nad n family mampu hadapi..alhamdulillah.....selamat hari raya nad

Falsya berkata...

teruk jugak pancitnye kan nad..selamat hari raya nad..;D

ADEEYA berkata...

alhamdulillah nasib baik okay. Selamat Hari Raya!

mama tisya berkata...

nasibaik bkn kena tgh2 highway kn

LYAfrina berkata...

ujian sungguh ni nad... sabar je lah kan..

eima berkata...

nasib baik la dah dkt dgn kampung dah klu tak jenuh juga nk bekejar nk berbuka kan ...

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah urusan dipermudahkan olehNYA.

el berkata...

iols pun 2 hari nak raya tayar kete lak pecah..teruk sgt
ms kejadiah iols baru je balik dr soping brg dapur huhuhu

alhamdulilah dpt gak kita balik beraya kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...