20 Julai 2016

#familiZNZNberaya | 'Berperang' Dengan Anak Dara, Haha!

citer minggu lepas - ari jumaat
kakak nayli ada jamuan raya kat sekolah

berperang oiii dengan budak ni, grrrr!
dah la memasing bangun lambat
bleh plak dia macam-macam ngan mama
#makkoijo la jawabnya pagi-pagi tu, haha!

- dok dalam bilik air lelama, rupanya main air (kan dah kene siram ngan mama!)
- taknak pakai tudung instant, nak jugak pakai tudung aidijuma belit2 mcm shawl
- nak pakai lipstik, dia kata cikgu suruh
- marah mama sebab bagi kuih raya lebih dari 5 bijik. dia kata cikgu suruh bawak 5 bijik je..

eyyyy, budak ni!
kecik-beso-kecik-beso je mama tengok awak tau tak, haha!

papepun mama tetap sayang kakak
yang comel, cantik, manis, anggun, manja, ayu, sweet dan sewaktu dengannya
( dia mmg suka kene puji camni :P )

2 comments:

ibuayu berkata...

memang comel...hehe

dilazfamily berkata...

Comel nayli. Semoga jadi anak solehah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...