19 Julai 2016

#familiZNZNberaya | 5 Syawal @ Felda Sungai Tengi

Syawal ke 5, masa untuk pulang ke 'sarang'
huwaaa...! tak puas bercuti kat kampung!
sempat lagi tu kami sambung beraya :)
dalam perjalanan balik klang
kami konvoi 3 kereta, gerak ke felda sungai tengi
beraya umah adik nenekZN

lama x jumpa...
rasa-rasanya raya tahun lepas kami x sempat jumpa
alhamdulillah seronok bila perancangan menjadi...

sampai dah tengah hari
menjamu selera dengan masakan tengah hari la kita :)
soto pun ada... kenyang dibuatnya
sedappppp..!

lepas solat zohor kami berpecah
1 kereta balik teluk intan, 1 kereta gerak ke putrajaya dan kami balik klang
sedih plak rasa..
takpe, nanti kita sambung beraya time cuti hujung minggu plak :D





3 comments:

lieyalatif berkata...

meriah hah nad...jalan2..makan2...ye laa time raya laa nak mcm ni kan.... yg penting budak2 hepi dpt jumpe kazen, dpt jumpe kawan, dpt duit raya.... nayli tu tak reti penat tu... kalo kite dah letih berjalan sane sini hehehehe...tu seronok jd budak2....

eima berkata...

terus lapo baca soto tu ...sedap ....

nad ... kite tak sewa kereta ....tp kalau nak sewa sy boleh bg no ... nanti pm sy minta no tu ye ...

Chekgu Azrine berkata...

meriah betul raya mama ZN hah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...