15 Julai 2016

#familiZNZNberaya | 4 Syawal - Zakwan Turns 8!

kalau ikut kalendar Islam
4 Syawal 1429h zakwan dilahirkan
alhamdulillah
zakwan menginjak seusia lagi tahun ni
dah 8 tahun dah anak mama ;)

moga jadi anak yang baik dan soleh
dan menyenangkan mamapapa & orang sekeliling
sentiasa jaga adik-adik & stay focus!

payah beno nak fokus pada sesuatu
kalau kartun atau lego boleh plak dia fokus
hmmm :)

hadiah takde
tunggu 4 Oktober je nanti hehe

besday zakwan paling senang nak ingat
4 Syawal 1429h = 4 Oktober 2008
rasanya ramai anak kawan-kawan yang sama macam zakwan kan? :)
especially baby 2008 :)

5 comments:

Wan Amira Wan Salleh berkata...

Happy birthday Zakwan.. nanti kite tengok 4 Oktober pulak eh

syawalsimpsons berkata...

happy bufday zakwan..kejap je dah 8 tahun kan

eima berkata...

hanya anak tahun 2008 yg sama tarikh bulan islam dan gregoriannye

lieyalatif berkata...

oooo zakwan 4 okt...same besdei dgn adik lieya yg no 2 tu heheeheheh.... same laa mcm mia nad, senang nak ingat sebab die keluar 1 syawal...takde can mak ko mkn ketupat mase tu....hahaahahahaah

yg pasti zakwan makin besar makin hensem...auwwww!!

Fiza Rahman berkata...

Selamat hari lahir zakwan. 4 Oktober wish lagi ☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...