11 Julai 2016

#familiZNZNberaya | 4 Syawal @ Bagan Datok & Sabak Bernam

sambung cerita beraya masa 4 Syawal ritu
:)

kalini beraya dengan makpak mertua :)
kami ke bagan datok, kampung pak mertua
dan parit baru, sabak bernam, kampung mak mertua

dengan keadaan pak mertua yang tak berapa sehat
takde la kami beraya banyak rumah
mana yang memang tiap tahun pegi, kami pegi
kesian plak kat pak mertua..

di bagan datok, kami ke rumah abang & adik pak mertua
sebelah menyebelah je rumah depa :)
best sesangat... merasa suasana kampung
panas tu biasa la kan, hihihi..
lepak kat bawah pondok tepi umah
sedap plak makan kat sini sampai bertambah-tambah haha!
suasana berbeza, membangkit selesa gitewww kahkahkah! :P
mana la badan nak kurus, haha!

abang pak mertua tak berapa sehat
sayu menengoknya...
moga beliau cepat sembuh
selalu tu, dia la paling banyak bersembang & berseloroh ngan kami

lepas dah ke bagan datok, kami gerak ke sabak bernam plak
trafik perlahan, almaklum sume nak beraya huhu

kat sabak bernam kami gi 3 buah rumah
rumah adikberadik embah papaZN
pas maghrib baru kami bertolak balik ke teluk intan

alhamdulillah zaed behave
riso gak kalu dia tak selesa macam raya kedua haritu huhu
elok nampaknya, syukur la jugak :)

2 comments:

eima berkata...

memang suasan kg sgt kan .. best beraya rasa mcm nk cuti raya lelama je kan

syawalsimpsons berkata...

gamab papaZN sopan sgt tak menahan tu..hahahahah...sopan benor gayanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...