16 Mei 2016

Selamat Hari Guru!

SELAMAT HARI GURU
ya... kepada anda-anda-anda semua
yang bergelar pendidik :D
korang memang ohsem!
tak kira apa jua keadaan, tetap berusaha
untuk mendidik anak bangsa hingga berjaya
moga trus sukses! :)

zakwan & kakak nayli ada sambutan hari guru arini
dah siap-siap hadiah untuk cikgu-cikgu yang mengajar
tahun ni mamaZN sediakan jam ikea & custom fridge magnet
siap letak nama dan kelas depa hehe
yang jam & fm bagi pada cikgu kelas
fm sahaja bagi pada cikgu-cikgu matapelajaran
moga cikgu sudi menerimanya :)

apa la sangat yang ada pada harga barangan..
mahal ke, murah ke
apa yang penting ia sebagai tanda ingatan
buat cikgu-cikgu yang dah membantu ibubapa mendidik anak-anak kita, kan?
rasanya cikgu-cikgu tak kesah pun
kalau ada anak murid yang tak bagi apa-apa (ke ada yg kesah? hihihi)
cikgu-cikgu lebih bangga kalau anak didik mereka berjaya dalam hidup
kan? kan? kan? :)

saje la buat anak-anak hepi sket
sesambil tu ingatkan jugak pada zakwannayli ni
kena belajar rajin-rajin
kena ucap terima kasih kat cikgu
sebab cikgu dah ajar kita kat sekolah

untung jadi cikgu ni
walau dah pencen, dah veteran
pangkat cikgu tu tetap diguna hehe...
macam atokZN, pegi mana-mana orang mesti panggil cikgu midi :)
(tapi atokZN bukan cikgu sekolah pun, hihihi...)


5 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

skolah hadif start exam esok. so hari guru depa sambut next week

lia ummiirfan berkata...

betul tu.. sampai hujung nyawa anak-anak murid akan panggil cikgu

Kulit cantik berseri dalam 5 hari

idzwa kamaruddin berkata...

selamat hari guru semua cikgu cikgi!

eima berkata...

x pk apa2 pun lgi pasal gift utk cikgu musim exam skrg ni ....

el berkata...

kalo hari guru..mmg iols tertgu2 uols bagi apa kat cikgu2 bebudak ni..taun lepas x silap frame khat kan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...