05 Mei 2016

Kenduri Kahwin 4 Beradik | Serentak :)

ahad 1 mei aritu kami ke kenduri kawen adik ipar
kata senangnya majlis bertandang la heee..
belah pompuan (belah adik papaZN) dah buat bulan 8 thn lepas
ni belah lelaki nya plak, kat ipoh
serentak sekali dgn adikberadik pihak lelaki
ada 4 pasangan sumenya

kami konvoi 4 kereta dari teluk intan
gerak kul 11, kul 1.30 sampai tmpt kenduri
makan-makan, sembang-sembang, rehat-rehat, amik-amik gambo, hehehe..
kul 3 lebih gerak balik teluk intan
masa pegi terasa lama, bila nak balik..
aikkk cepat plak sampai, haha!

rare kan? 4 pasangan pilih tarikh majlis yg sama ;)
sampai masuk suratkhabar kisah depa
sinar harian ada, harian metro pun ada
heee..
kenangan terindah tu :)

_____________

alhamdulillah, sepupu zakwannaylizaed
selamat dilahirkan 3/5/2016 yg lepas
baby girl
pasni bleh celebrate dgn zaed sbb sama bulan mei :)
baru je makpak masuk paper, esoknya anak plak lahir hehehe..
alhamdulillah berganda rezkinya :)
tahniah adik ipar & husbandnya
selamat menempuh alam baru :)

7 comments:

mama tisya berkata...

jimat kos sanding skali rmi2

idzwa kamaruddin berkata...

supr jimat 4 terus! sekali harunggggg ;)

lieyalatif berkata...

ooo ade2 nad lieya terbace viral kat fb.... rupenye nad salah sorang kenalannyer....

tu laa jimat mcm tu kan...sekali harung senang....ye laa jimat kos dan tak penat byk kali....yg penting org kate akadnye heheheehehe

Chekgu Azrine berkata...

alhamdulillah dan tahniah utk mereka ye nad
untung dan jimat sekaligus..
lagipun membzir tu amalam syaitan...

el berkata...

wahh meriah sanding sampai 4..jimat2

Falsya berkata...

alhamdulillah..tahniahh...senang kawen serentakkk..sekali belanja sekali kenduri sekali je penat..hehehe

eima berkata...

BGSNYE PENGANTIN NYA PUN SERBA RINGKAS .....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...