26 Mei 2016

Happy 1st Birthday, Zaed Afif Nasri! :D

alhamdulillah syukur ya Allah..!

hepi bday to u...
hepi bday to u...
hepi bday to u zaed afif nasri...
hepi bday to u..!
:D

alhamdulillah syukur..
walau pelbagai dugaan sepanjang mengandungkan dia dulu
walau pelbagai ujian di saat kelahirannya
alhamdulillah, Allah sentiasa ada..
sentiasa ada untuk memudahkan segalanya

mamaZN perasan...
papaZN sangat terkesan dengan anaknya yang sorang ni
setiap kali bersembang pasal anak
setiap kali tu dia cerita betapa beruntung nya dia
sebab dapat lihat sendiri perkembangan tumbesaran baby zaed

masa zakwan & nayli dulu ada la jugak
tapi masa tu busy dengan kerja
sampai tak perasan semua tu
tau pun bila mamaZN cerita atau tunjuk video
tapi kali ni alhamdulillah papaZN dapat tengok semua tu
baby zaed memang anak manja papa nya pun ;)

alhamdulillah baby zaed pun memang anak yang baik
senang menjaganya
macam-macam akal dah dia ni, hehe..

mama & papa sentiasa mendoakan 
jika diizinkan Allah, moga-moga baby zaed dipanjangkan usia
membesar dengan sihat, kuat dan disenangi ramai
moga jadi anak yang soleh & baik dengan ahli keluarga
moga sentiasa dirahmati Allah dan berjaya dunia akhirat
in shaa Allah, bakal tahfiz besar sok ni ;)

terima kasih sebab hadir dalam hidup kami
mama, papa, abang & kakak sayang sangat-sangat-sangat kat baby zaed

6 comments:

idzwa kamaruddin berkata...

Happy Birthday Zaed !

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU....HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU... zaed afif nasri..!!
Yg comey..buat acik atie pon geram!!
semoga membesar dgn sihat..jgn notty2 tau!

Jom Nad..join GA kak atie
http://azatiesayang.blogspot.my/2016/05/giveawayperencah-ikan-bakar-by.html

Fiza Rahman berkata...

Happy birthday to you Zaed. Kejap jer dah setahun ☺

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed berkata...

sebak bile tgk kejap jek anak dh besar kan..

Encik Suami berkata...

Assalamualaikum.

lama x singgah sini.selamat hari lahir zaed.semoga sehat selalu.

el berkata...

cepatnyaaa dah sethn
mcm baru je kamo kuar dari perut mama kamoo hahahaha
hepi belated birthday sayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...