04 April 2016

JJCM | Family-Lunch-Date Di @Ayer@8 Putrajaya

sabtu baru ni
atoknenekZN baru balik dr bercuti
kebetulan ada kat sini
bleh la plan nak berkumpul bersama
sebelum atoknenekZN balik kampung

so, kami makan tengah hari bersama
lokasi pilihan adalah di ayer@8 putrajaya
pada mulanya nak makan nasi beriani di kedai nasi beriani gam tok wan
femes amos katanya!
tapi, tapi, tapi... tak jumpa kedai kat mana, haha!
akhirnya kami pilih makan nasi arab
di restoran balqis

tempat selesa, beraircond
sebelah ngan tasik
bebudak seronok la tengok pemandangan
sangat sesuai utk family gathering
harga makanan berbaloi dengan servis dan kesedapan nasi arabnya hehe
apa tak nya...
tengah ada promosi 2 set nasi arab = rm15
murah, tak murah? haha!

dapat jumpa kejap pun jadik la...
bagi chance cucu-cucu melepas rindu kat atoknenek hehe
seronok dengar atoknenekZN cerita pasal bercuti
kali ni atoknenekZN pegi acheh
zakwan paling suka bertanya macam-macam
dia kan suka sejarah
macam-macam dia tanya sampai nenekZN tegur soh makan dulu, haha!

9 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

kite pon makan kat ayer8 sabtu baru ni. tapi makan churros la kat zawara

eima berkata...

kami hat dok putrajaya ni tak pernah pi mkn kat ayer8 tu ... hehehe
tp mmg murah la klu 2 rm15 tu

idzwa kamaruddin berkata...

wahh ramai-ramai meriah kann..best best best :)

Wan Amira Wan Salleh berkata...

eh murah lah RM15 untuk dua orang.. ni kalau husband mira tau ni (dia hantu nasi arab) sure dia terus nak datang sini.. tau tak sampai bile promo

syawalsimpsons berkata...

SERONOK DAPAT KUMPUL2 YEE

♥cikmOt♥ berkata...

sejak tak dok sini dah...tak p pun jalan2...kesian...

ch@ berkata...

olooo, spot zaed yg bambam tu. comey maksima.

LYAfrina berkata...

makan besor....

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed berkata...

geramnya tgk muka zaed tu..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...