29 Mac 2016

Naik Menara Condong Teluk Intan :)

last week kami balik kampung
ada kenduri kat umah kampung papaZN
kenduri ari sabtu
tapi rabu malam dah gerak balik
no katering-katering, so balik awal
papaZN nak tolong sembelih & melapah lembu ;)

disebabkan papaZN bz rewang
mamaZN & kids dok umah atoknenekZN
payah nak tolong bila ada budak kecik ni
asek nak melekappp jek kerjanya kang
so, moh la kita... takyah susahkan papaZN

atoknenekZN plak rajin bawak gi berjalan
breakfast roti canai kat kedai depan ofis atokZN
pastu beli barang zakwan jap kat kedai tokong
atokZN bawak plak bebudak ni gi perpustakaan awam
1st time mamaZN masuk walau lama dok teluk intan haha!
best, cozy, zakwannayli pun seronok
zakwan dah bagitau atokZN lenkali nak datang lagi
nak penuhkan buku nilam katanya :P

pastu zakwan kata nak tengok menara condong
nayli panggil menara senget, haha!
atokZN pun bawakkan la dema ni..
kalau dengan papaZN tah bila nak sampai
lalu depan menara jek la jawabnya hehe

dengan atokZN zakwan siap naik sampai tingkat atas lagi :)
seronok la budak tu..
masuk & naik atas menara tu free jek
nayli taknak naik, dia takut
jadiknya mamaZN pun x dapat naik jugak
sebab temankan kakak nayli

dari luar nampak cam banyak tingkat
padahalnya 3 tingkat je pun
ikutkan sejarahnya, menara ni dulu jadi tangki simpan air
sekarang dah jadi menara jam

6 comments:

idzwa kamaruddin berkata...

ok tak penah sampai lagi sini.

lieyalatif berkata...

rajin haa atok layan cucu2 kesayangan...seronok lee zakwan ngan nayli dpt tgk menara senget..... untung tak ramai org kan nad...lawo jek pic hah.....takde laa kene photobomb dgn pic org kat belakang....

Ratu Hatiku berkata...

Sy bergambar aje kt menara nie x naik smpai ats pun.. uhuhu

Chekgu Azrine berkata...

sebenarnya teringin nak pergi tempat ni..blm ada rezki lagi

el berkata...

kita yg senget ke menara tu yg senget hahaha
pernah pi sekali je...tp malam katanya lagi cantik sbb ada lampu2

LYAfrina berkata...

seronoknya..x pnh jejak lg ke sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...