14 Mac 2016

JJCM | Restoran Seri Keningau, Meru Klang

okeh, jom citer pasal jjcm lagi hehe

malam bila tah, yang pastinya weekend la kan
kami gi jalan-jalan cari makan kat meru, klang

restoran pilihan kali ni : restoran seri keningau, meru klang

kedai menarik
pencahayaan cukup
mamaZN x gemor makan candle light dinner ni
gelap! x nampak makanan, haha!

ada surau sendiri
ada ruang parking sendiri jugak
jadi takde masalah la kot kecuali kalau parking penuh hee
ada gak la inisiatif dorang utk selesakan pengunjung :)

selalu sangat lalu kat newsfeed fb
pasal menu utamanya : nasi kapal karam
nampak menarik!

tapi bila sampai, tak order pun nasi kapal karam tu, hehe
sebabnya menu tu sesuai utk 4-5 orang
zakwannayli konfem tak berapa makan sangat
lenkali jek try

kami order nasi goreng daging merah,
chicken chop utk zakwan,
nasi goreng cina utk nayli,
nasi goreng seri keningau utk mamaZN

order sume sampai kecuali mamaZN punya
sedihhh!
bukan tak tanya, dah tanya dah
tapi still 'kejap ye, kejap ye'
sampai ke sudah tak sampai-sampai
last-last cancel jek la :(
share jek makanan dengan zakwan n nayli

tu cuma segelintir nya la
memang bukan rezki kami agaknya malam tu
kami pun faham, kedai dah femes
sure sentiasa ramai orang
waiter & waitress pun tak menang tangan dibuatnya
takpe, its ok :)

overall,
kedai ok, makanan ok
servis pun ok actually
cuma bukan nasib kami je kot malam tu

boleh makan situ lagi :)

5 comments:

mama tisya berkata...

restoran ni ada juga kt shah alam...nasi kapal karam menunya...

eima berkata...

peal nasi goreng cina warna hitam ???
kalau sy mesti stress dah sbb lapo.... hahahaha

idzwa kamaruddin berkata...

wahhhh sedap nyer!~

el berkata...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

LYAfrina berkata...

nama menu dia menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...