15 Februari 2016

Terjah Clearance Sale BATA Lagi ;)

start 13/2/2016 sampai 28/2/2016
kat kilang BATA lama ada buat clearance sale
katanya sempena nak pindah
pindah mana x pasti la pulak
yang pasti, kasut-kasut tu dia soh kasi perabes dulu, haha!

tu la bila umah dah dekat sangat
asal ada clearance sale, warehouse sale
sume pun nak terjah
mula-mula ye tengok-tengok
tapi bila kluar, abes gak $$$ terbang, kikiki

semalam pegi lagi
hajat di hati nak ganti selipar kakak nayli je
dapat rm5 jadik la.. buat pakai harian je pun
tapi tu la, bila soping ngan anak dara
dari rm5, jadi rm50 yang abes, huhuhu!

kasut bubblegummers biru zaed tu
harga sebenar rm36, tp smlm dapat rm10
kasut bubblegummers kakak nayli
yang tak bertutup kakinya tu
harga sebenar rm56, tp smlm dapat rm15
yang bertutup plak, harga sebenar rm66
semalam dapat rm20
selipar angry bird harga sbnr rm30 dapat rm5

memang ngam-ngam abes rm50
adu, adu, adu.. tu la kalu jalan ngan anak dara
memang gitu la akhirnya
nak-nak plak apaknya tggu dalam kete
takde sapa nak pantau maknya soping, haha!
takpe, guna untuk raya
takyah sebuk-sebuk beli kasut kakak nayli dah pasni, hahahaha :P 

update: kasut sekolah pun ada. smlm tengok rm38 utk 2 pasang. berbaloiiiiii :) 


6 comments:

Rizziela berkata...

Bata area mana ni.. kasut sekolah ada tak? kalau ada nak kirim

idzwa kamaruddin berkata...

aaa murha!! buat berniaga online laaa..nak kasut sekolah please~

mama tisya berkata...

kalo akak dkt, akk pn akan pegi..untung nad

syawalsimpsons berkata...

boleh la terjah...gaji minggu depan...egta nak beli kasut sekolah lagi sepasang untuk syawal ni....

Chekgu Azrine berkata...

kalau murah harus rembatla kan sis..sbb bata pun brand kualiti

Fiza Rahman berkata...

Bestlah umah dekat ngan kilang bata.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...