23 Februari 2016

Naik Jambatan Pulau Pinang

apa tajuk nak letak ntah, haha!
hari ahad, lepas check out homestay
atokZN ajak masuk penang ikut jambatan lama
pastu kluar penang ikut jambatan baru
memang purposely, masuk penang nak lalu jambatan lama dan baru
takde istilah jenjalan cari makan ke, melawat mana-mana ke..
perjalanan jauh lagi ni, huhu
at least, merasa la jugak zakwannayli jejak kaki ke negeri pulau pinang :)
nak jenjalan, in shaa Allah kena plan lain
takleh ad hoc camtu jek
kang bila plak nak sampai klang nya nanti, hehe

seronok bebudak ni dapat naik jambatan
lagi-lagi zakwan
sebab dia dah baca buku sekolah
ada citer pasal jambatan pulau pinang, pasal komtar
jadik dia tau la sikit-sikit
ni dah nampak depan mata, tau la dia

sebelum naik second link, atokZN berenti jap
kasi peluang zakwannayli nak bergambo, hihihi
makpak zakwan pun excited dapat lalu jambatan baru, haha! merasa gak akhirnya
tq atoknenekZN bawak jenjalan ^___^

7 comments:

syawalsimpsons berkata...

seronok jalan2 dengan family yee

eima berkata...

yeay .... aku suka lalu jambatan baru jauh sikit tp lengang ....

el berkata...

waktu malam lagi cantik nad kat jk2pp tu

idzwa kamaruddin berkata...

alaa rindu penang!

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed berkata...

Haha..pernah gak wat gini..thn 2014 mase gi umah kakak kat juru..masuk penang guna jambatan baru, kuar jmbatan lama..tp smpat singgah jln2 kat bukit bendera jap..^_^

QasehnyaRania berkata...

cantik viewnya :-)
sya dr kl turun jambatan bru, keluar jambtn lama. sbb singgah umh sepupu kt btu maung. hihihi..

rindu penang
tempat pertama mula kerja dulu..

LYAfrina berkata...

besnyer..lya last naik sini thn 90an dulu.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...