04 Februari 2016

KeLEGOLANDKeKite [1] | The Beginning

family trip yg pertama untuk 2016, weehuu! ;)

30/1 aritu kami bertolak ke johor dengan konvoi 2 buah kereta
macam biasa, sebuah dr klang-shah alam
lagi sebuah dr putrajaya
sampai hentian sebelah pedas-linggi baru berjumpa

singgah lunch kat dataran emas, muar
pekena asam pedas & mi bandung
ramai giler orang!
sampai x tau kedai mana yang best
main duduk je memana..
makan pun sekadar hilangkan lapar
tak dapat nak nikmati sangat
almaklum, tengah hari,
budak-budak pun tak berapa selesa
bila dah ramai-ramai camtu
lepas lunch teruskan perjalanan lagi
bebudak ni tak reti tido, boleh dorang berjaga dari kl ke johor
mentang-mentang dalam kete ada tv
asek bertukar-tukar vcd je la

kul 3.30 camtu pitstop seterusnya
ke johor premium outlet la kita...
ada yang nak menyoping plak
niat di hati mamaZN nak jenjalan jek
ehhh, kena gak soping kasut nayli kat sini
bleh plak tercabut tapak kasutnya! adududu!
naseb la nayli, dapat kasut baru la awak :)

kul 6.30 baru tiba homestay kat pulai utama
masa untuk berehat..
zakwan plak dah mula demam masa kat homestay, huhu :'(
sedihnya tengok zakwan...
sedaya upaya atokZN jaga dia malam tu
kasi lap sentiasa dengan harapan cepat kebah demamnya

mamaZN, papaZN & zaed plak amik kesempatan kejap
jalan-jalan masuk utm
mengimbau kenangan lama gitu
huhuhu..
rindu kot!

okeh, sambung part [2] nanti ek :)

5 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

yeay!! sampai jugak zakwan kt legoland

idzwa kamaruddin berkata...

aloooooo best giler!~

el berkata...

bestnya depa p legoland

mama tisya berkata...

zakwan mcm tisya dlu...nk masuk ke legoland die demam...dh la cuaca panas...nasibaik tk melarat...sronok la zakwan & nayli stay hotel legoland...tisya pn ajak lg nk main waterpark & stay hotel legoland...tgu la mamanye cr contest dpt adiah stay hotel legoland hehe

LYAfrina berkata...

anak2 paling tak sabar kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...