05 Januari 2016

Wordless Wednesday : Zaed & Kucing

pencinta kucing jugak rupanya anak mama sorang ni...
ada chemistry dah ha walau baru 1st time ketemu, hehehe
takde pulak, zaed nangis ketakutan
atau kucing tu lari bila dipegang

suka kucing takpe
tapi jangan suruh bela...
mama takmo yeee, hahaha!
kang suma hal kucing mama kena jaga
cukup la kebajikan 3 orang anak ni je
tu pun pening dah ha.. jangan ditambah :P
nak bela ikan pun, keje mak jugak yang kena basuh akuarium & bagi makan
semput mak!

6 comments:

idzwa kamaruddin berkata...

alah alah alahh comel giler nie!!!

babYpose berkata...

Sukanya dia pegang kucing.

el berkata...

hahah budak2 ngan kucing mmg xdpt dipisahkan
dulu anak el pun gemo sgt kucing..npk kucing kemain suka
la ni kan pantang npk kucing..dia maroh kucing tu..ditarik2 eko kucing tu..ntah nape dia maroh sgt..mayb dia sllu npk kucing tu kaco mama el masak kat dapur hahaha

eima berkata...

MAKIN MEMBOLAT LA ZAED SKRG NI .... KUCING MMG SUKA BABY LA NAD...
DULU ICHA HARI2 ADE SEKOR KUCING HITAM NI DTG JUMPA ICHA KAT BELAKANG RUMAH ....

ICHA YG TAK LEH BERJALAN LGI CUMA DOK BERDIRI KAT GRILLL...SI HITAM NI SELALU DTG DOK MAIN2 NGAN ICHA ... HARI2 TAU ...WLUPUN HUDUH JG SI HITAM TU TP BAIK ... DOK MIAU2 JE ....TAK MASUK PUN PINTU TERBUKA

syawalsimpsons berkata...

adoi sukenya tgk zaed ni suke main kucing ni...anak2 sue macam sue, suke sakat kucing.kikikiki..suke kucing....tapi suke jugak sakat kucing..hahahhahah

ch@ berkata...

ololololo mulat2 ja zaed ni, zaed so cute, cat alsooo cute like zaed. kucen tu pun ngada je kan.
rmh kita ada kak, bela kucing bela ikan tapi mmg kita tak amek port langsung, tuan erwandi and tigaaskar je la yg uruskan haiwan2 mrk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...