05 Januari 2016

Wordless Wednesday : Suasana Petang Musim Cuti

abes dah cuti sekolah, mula la rutin baru
3 minggu dah sekolah
so far so good alhamdulillah

takde dah aktiviti petang-petang camni
masing-masing bz dengan hal sekolah
nak suasana gini tunggu weekend la jawabnya

sama macam zakwan ngan nayli la
time cuti sekolah, kul 6 jek ilang dah
pi main dengan kawan-kawan
tapi limit memang mamaZN kasi sejam jek
kul 7 balik trus, no kompromi, hehe

takde riso sangat sebab taman ni memang 2 baris tu je rumahnya
jadiknya jalan kluar masuk memang 1 tu je
lagipun, ramai 'guard' berjaga kat pintu masuk jalan utama :)

3 comments:

Rizziela berkata...

syoknya merasa main basikal kat luar rumah.. anak2 x merasa sebab kawasan perumahan kami mcm x selamat aja

eima berkata...

kalau ramai yg memerhati ok la ... tak la risau ... tp cam aku ni mmg aku risau sokmo mmg budak berdua tak dpt lepas .... jgn harap klu mama tak de sama .... tp bgs tau budak pergi berkawan mcm ni...minda berkembang tahu jg diri ....

ch@ berkata...

seronok dorg da besar2 da pandai main sendiri2. berkawan.
kat sini, time skola pun memujuk rayu mnta nk main kat luar, mmg taklah.
tgk auni sampai rmh awal, tak hujan kena gakla teman kan dorg main sambil2 emak boleh workout skali. konon! hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...