05 Januari 2016

Masak-Masak | Menu Nasi Arab Di Awal Tahun Baru :)

cite cuti awal tahun aritu, hehe
maafkan la sebab banyak citer lama2 ;)

cuti 3 hari, malas plak rasa nak keluar
faktor usia mungkin? haha!
tapi ada la keluar kejap gi ikea
ksian kat bebudak dok umah je

balik dari ikea trus zasss masak-masak
masak nasi arab je senang
senang sebab apa? sebab pakai instant yg kotak tu jek kikikiki...
ok la kan, buat jugak dari tak buat langsung! hehe..

1 kotak tu untuk hidangan 4-5 orang kalu tak silap
maknanya banyak la kan nasi nya
tapi kami makpak makan sepinggan jek nasi
selebihnya zakwan ngan kakak nayli yg abeskan
kussss semangat!
nak tambah nasi pun rasa tak sedap hati
riso depa tak cukup makan
takpela, dapat rasa sepinggan pun ok dah
lagipun seronok tengok anak-anak makan bertambah
:)

pasni kena belajar masak nasi arab tanpa rempah instant kotak tu la kot
bleh masak banyak lagi dari biasa, hehe :)

5 comments:

eima berkata...

WAHHHH MENARIKNYA... SEDAP SGT KOT NASI TU KAN SAMPAI BERSUNGGUH DIORG MKN NASI .....

idzwa kamaruddin berkata...

sedap nyer!~

Othman Zan berkata...

Assalam. Pernah belajar buat nasi arab dari Kolej Komuniti.. tapi takat tu je lah.. tak pernah try dah lepas tu..

Fiza Rahman berkata...

Sedapnya. Dah lama tak buat nasi arab. Kita pon pakai instant jer. Cap Al-byte.

Iela Fazielah berkata...

akak pun pernah msk pakai beras nasi arab ni...mmg sedap kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...