18 Januari 2016

Boria Bersama BFF Kesayangan :)

taktau nak citer apa
ada menda nak citer, stori mori
tapi tak terluah plak.. malas pun iye jugak
nenanti la ek
mood tak berapa stabil arini
mengenangkan macam-macam

weekend baru ni teringin nak sedondon dengan kakak nayli
kebetulan kakak nayli ada baju & tudung
yang sama kaler dengan baju & tudung mama
apa lagi, jom la berboria! :D

memula ada gak rasa malu
ye la, orang tengok-tengok je, hihi..
tapi bila pikir balik, nak malu apa..
dengan anak sendiri kot kan? ;)

dari klang parade ke plaza alam sentral
bertahan lagi tudung kakak nayli
dari plaza alam sentral sampai nak pekena cendol
tudung pun 'terbang' ditiup angin sepoi-sepoi bahasa, hahaha!
memula ok la, comel jek
bila dah rimas dan panas
tudung pun senget2, rambut pun kluar-kluar
last-last tanggal jek.. adoihai!
takpela pelan-pelan..
lama-lama biasa la tu hihihi

12 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

sedondon gitew... tak sabaq nak tunggu hessa besaq skit. skang ni dia tak suka pakai pape pon kat kepala. jangan kata nak ikat rambut... nak sikat rambut pon dia tak bagi... haih

Falsya berkata...

Comel sesgtttt okayh boria..geram betul ngan kakak tau..rase nak gigit badan tuh..

idzwa kamaruddin berkata...

comel je pun boria sekalipun..hehehee

Rizziela berkata...

Untunglah ada BFF .. kita ni x ada ..sian kan

eima berkata...

kita pun suka berboria...klu boleh nk semua bj boria ... satu keluarga boria ....

Chekgu Azrine berkata...

Oloh2..comel sgt

Masya berkata...

hahaha kak nayli comel je pakai tudung, biaselah tu nanti lama² dia okeylah.. mak pulak pening nak belikan tudung anak nak melaram hihihihi ...

Salina@IbuAqil berkata...

Alalalallala nad..
Kalau kite ada anak pompuan nad..
Kite pn nak boria2 nih..
Jelus asyik ayah je boria ngn aqil..
Sobsssss!!
Kite x der nak boria.. ;,(

Azura Aziz berkata...

comey bila mama dan kakak nayli sedondon...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Syomel apa pakai baju sedondon dgn anak dara kecik tu..Biasa la bdk2..panas mmg trcampak ler tudung.
In shaa Allah pelan2 ajar

babYpose berkata...

Comel bff, best jugak bermini me kan

LYAfrina berkata...

comey kak nayli btudung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...