26 November 2015

JJCM | Makan-Makan @ Restoran Raihan, Kg Baru KL


masih backdated story huhu
maafkan hamba yang kemalasan ini
haha!

aritu masa cuti deepavali
atokZN ajak pi makan kat kedai makan kawannya
kat kampung baru, kuala lumpur
betul-betul depan menara dbkl
kedai makan berkonsepkan butik restoran
nama kedai - Raihan Boutique & Restaurant
sambil makan-makan sambil cuci mata soping baju hehe

macam-macam ado
dari nasi arab, makanan western, mi udang, char kuey teow sume pun ada

memula terpikir gak, nape la nama raihan
bila raihan je, memang otomatik teringat kumpulan nasyid kan?
masuk je kedai, tengok banyak gambar-gambar & poster kumpulan nasyid raihan tu
ooo ok paham :)
makan kat kedai artis rupanya kita aritu
hihihi...

apapun, tq atokZN sebab belanje makan
nanti leh belanje lagi, haha!

2 comments:

Amanda Suria berkata...

Dah lama tak pi makan kat KG baru...nanti boleh terjah ke sini

syawalsimpsons berkata...

ooo ni che amran ke, amran tak..lupa sudah..rasanya che amran..baguih dia ni, ajar anak2 solat...sue ada beli buku dia ajar anak2 dia solat...salah sorang anak lakik die..tak salah yang no.3 kot, sakit..tp alhamdulillah dah ok..anak ramai ni, baguih sungguh dia didik anak2 dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...