07 Oktober 2015

Wordless Wednesday : Aktiviti ZakwanNayli Di Kala Cuti [1]

asek berjalan kuar masuk kete je
tiap-tiap minggu
meh buat aktiviti syok sket kat umah ni
hehe
macam-macam dibeli, tapi nak buatnya asek tertangguh
ate, xpenah lekat kat umah time weekend katanya hehe

ok takpe, pasni kita kurengkan sket aktiviti berjalan tu ye anak-anak, haha!
bleh caya ke mak nya?
takut, anak ok.. mak plak yang resah gelisah mcm cacing kepanasan, haha!

7 comments:

idzwa kamaruddin berkata...

jerebu kene dduk umah kan...

eima berkata...

icha pun suka mewarna ngan akler air ni ... kami beli kat kedai RM2 je ...
budak memang suka buat xtvt cam ni kan .... cuma mak die rimas sikit klu depa bergurau ngan kaler2 tu ...abis bersepah

Iela Fazielah berkata...

alo comel...mmg nad sama mcm akak la...xleh dok rmh..nak jln je

Ummu Athiyah Ismail berkata...

jerebu punya hal..memang kena duk dalam umah kan huhu

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed berkata...

pndai dah nayli kaler..kalau zareef die mmg tak fokus langsung..baru pegang kaler dh ckp bosan..huhu..risau gak ni sbb taun dpn nak sekolah dah..T_T

Fiza Rahman berkata...

Pandai nayli kaler.

Falsya berkata...

Lagi elok wat activiti gini dari asyik mengadap gadjet je kan nad..kemain kusyuk kakak nayli mengaler..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...