19 Oktober 2015

Jalan-Jalan Pantai Remis, Jeram


okeh, ni kali kedua kami sampai sini
kalu 1st time dulu memang datang lawat kawasan semata-mata
kali ni datang sebab nak beli lauk dan sayur

pasar yang kami pegi ni
berhadapan dengan medan selera pantai remis
pakcik tu cakap, bukak pagi sabtu dan ahad je

oiii, rambang mata mak nokkks!
walau hanya ikan, udang, sotong, ketam
tapi sebab dia fresh, rasa macam nak beli semua!
harga pun ok la kot
aritu amik ikan termenung, ikan pari, ikan tongkol, kerang dan lala kena rm50

sayur-sayur plak jangan kata la..
merimbun jek semua
seikat rm1 je uols!
rasa nak beli macam2 jenis
naseb baek tak berjaya dihasut syaitonirrajim
bila pikir peti ais kecik trus x jadi beli banyak2
kena beli peti ais beso nampaknya ni, haha!

*up cite lama, huhu*

6 comments:

idzwa kamaruddin berkata...

HAISHHH best nyerrr dapat beli brg basah murah! kl semua nyer mahal..uhuks..

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

segar bugar... kalau kay rugi pegi tempat gini sebab malas masak. ahahaha.. hari keje tak masak langsung huhu

Amanda Suria berkata...

aduhaiiii....terpesona dengan semua tuh...jauh x Pantai Remis ni dari Kepong?

Nieyl berkata...

Singgah pagi...
bestnyer...murah² jugak ye...

Chekgu Azrine berkata...

Bestnya...suka sgt shopink lauk fresh2 cmni..tp xpnh dpt..dok kl lauk pun xfresh sgt.asal dpt makan jela

Falsya berkata...

Falsya suke gie pasar gini nad..fresh2 je semua..baik ikan, sayur2..nak2 pulak kat pantai remis tuh..nak gie mmg xtau la bile tahun smp..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...