02 September 2015

Wordless Wednesday : Berebut Nak Pangku Adik :)

sekarang ni
kalau zakwan bleh buat/dapat
nayli mesti nak kena bagi buat/dapat gak
camtu jugak kalau sebaliknya
kalu tak, nanti ada la yg merajuk

zakwan dapat pangku baby zaed
nayli pun kena bagi peluang gak
tak sanggup nak layan salah sorang dr depa merajuk
penat mak!

tapi kena dgn pantauan la..
buat sendiri, memang big NO NO :)

9 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Comeynya adik..
semakin bambam pipi tu ..
Bagus kakak dgn abang.. rajin jaga adik..

idzwa kamaruddin berkata...

unutng la adik..ramai sangat sayang ni ;)

eima berkata...

kemain tau kakak ni .... zakwan bila gigi nk tumbuh ni ... hehehe

Ibu Lala berkata...

Untung jadi baby. Berebut rebut org nak pegang

lieyalatif berkata...

alahai sweet...untung nad, abg kakak kemain sayang adik...berebut2 nak jaga adik hah....boleh harap ni kalo tlg2 tgkkan adik nieh...

mama tisya berkata...

sronok zakwan & nayli dok riba zaed

Amanda Suria berkata...

sayang betul diorang kat adik eh..macam ni la seronok...bila ibu si kembar tu tanya nak adik ke..diorang ckp..kakak x nak..adik pun x nak..x suka adik

Fiza Rahman berkata...

Alololo...sweetnya.

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed berkata...

Alalala..pndai nya kakak nayli jaga adik..suke sgt gmbar tgh tu..bby pon nmpak eksited time tu..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...