26 Ogos 2015

Wordless Wednesday : Kesiannya Dia... T____T

bila abang sekolah, dia main sorang-sorang
bila abang balik sekolah, main sama-sama tapi banyak gado!

bila weekend plak
bila dah petang-petang
abang pi main dgn kawan-kawan setaman
dia taknak ikut
nak main dengan abang je taknak main dgn yg lain

dok la kat situ menunggu huhu..
ksian sgt kat dia...
harapnya sekolah nnt kakak dah boleh berkawan...

11 comments:

Eda Ejai berkata...

cian die tunggu abang..

misz sheyla berkata...

alahai siannyeee....nak main dgn abg je...

Nor Marshaliza Shaidan berkata...

Ala ciannya dia



Jemput singgah blog sy SPORTING MUMMY

lieyalatif berkata...

takpe nad...nanti dah masuk sekolah sure boleh berkawan dah tu....biase budak2 mmg mcm tu....

eima berkata...

zakwan dah pandai pi main kat luar ke ....
fahim mmg ai tak bg sgt main kat luar ... klu ai tak sempat nk pantau ....
klu bz sebuk nk memasak ke mengemas ke mmg fahim main dlm rumah je la ...
risau la zaman sekarang ni

eima berkata...

tgu zaed besar nanti kakak nayli main dengn zaed ye

adarnadzmie berkata...

salam kenal...

blog walking...cian nayli....:)

el berkata...

aduhaiiii nelly syg bucuk masham ni
nti adik dah besar boleh main ngan adik k
hehe

zarena heeney berkata...

sama peel dengan anak2 ena nad
bila bersama asyiklah bergaduh
bila salah seorg takder
mulala asyik tanya mana kakak..mana adik

Fiza Rahman berkata...

Siannya kakak nayli.

kayyana berkata...

alahai.. anak dara sorang ni.. mainlah dengan mama.. zaid kan ade.. sian die

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...