27 Ogos 2015

Dah 3 Bulan | Another 3 Months Untuk Dapat 'Diploma'

alhamdulillah
#pocketrocketman mama ni dah 3 bulan arini
badan slim kalu dibandingkan dengan abang & kakak nya
tapi takpe, janji sehat syukur, alhamdulillah

walau 'kalah' dari segi saiz badan
tapi suara dia paling kuat bila bab nangis!
haha!
dengar jek hek-hek, mamaZN dah kena cepat-cepat pegi kat dia
kalau lambat skettttt jek
haaa, dengar la jeritan dia tu
kakak nayli siap tutup telinga setiap kali zaed nangis hehe

dah pandai ajak bersembang
macam-macam dia nak sembang
murah dengan senyuman.. geram!
pastu kalau amik gambar suka buat gaya lidah tersentil!
mintak digomol dan digigit jek tau! haha!

semalam 1st time dia meniarap
tapi tak pandai terlentang, hehehe
terus takmo cuba lagi dah dia :D
takpe, pelan-pelan kayuh :)

dah 3 bulan
makanya lagi 3 bulan utk mama dapatkan 'diploma'
diploma penyusuan kekekeke :P
in shaa Allah, moga dipermudahkan...

13 comments:

Mila Hilas berkata...

alahai..tomeynyeeee

Nor Marshaliza Shaidan berkata...

Comelnya dia......

Jemput singgah blog sy SPORTING MUMMY

Fiza Rahman berkata...

Alololo...geram jer nengok. Kejap jer dah 3 bulan yer ☺

eima berkata...

zaed ni lebih sepet ....sgt comey ... muka cam iras abang je kan ....

Falsya berkata...

Allah..comelnyeeee awakkkk...geram la aunty tgk awak nie...muka sgt abg zakwan tauuu..hehe

idzwa kamaruddin berkata...

ala sentil comel!

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed berkata...

Happy 3mth old baby zaed..yekla..suka pose kuar lidah yek..hihi..

zarena heeney berkata...

cepat jea masa berlalu

el berkata...

#kipidap nad
el lagi 7bulan nak dpt ijazah hehehe

kayyana berkata...

comelnye kak nad.. geramnyer....

ch@ berkata...

tahniah kakNad, sila teruskan dgn jayanya ok.
zaed coly paste abg zack. hehehe, comey.

QasehnyaRania berkata...

alolo tomeynya dia.sekejap je kn kak
tup tup dh setahun
rania saya pon dh genap setahun.

mama ila berkata...

comelnya baby zaed..geram =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...