27 Julai 2015

Raya Ke-2 @ Sabak Bernam | BBQ Sempena Birthday

assalamualaikum
jom, nak sambung citer pasal raya lagi :)

raya ke-2 kami beraya dengan famili papaZN
ramai sedara mara papaZN kat sabak bernam
so, moh la beraya ke sana...
kalau raya pertama tema ungu
raya kedua tema 'mak kau hijau' plak
haha!

kami konvoi 2 buah kereta
dari kul 11 sampai kul 6.30 beraya
dapat la 6 buah rumah camtu
mamaZN dah rasa exhausted sangat dah
mana tak nya,
sampai rumah orang, zaed trus nak menyusu
pastu dia nak dipegang slalu
blum rasa secure btul lagi kot huhu
cuaca plak agak panas & berbahang
zaed tak lena nak tido
masuk kete tido, bila dah sampai jaga
gitu je la, ksian gak nengoknya

malam tu pulak, balik umah mamaZN
camtu la kami...
walau kampung sama-sama teluk intan
balik tetap bergilir, sehari sana sehari sini
malam tu umah mamaZN buat bbq
kami sesama anak beranak je pun
kami sampai lambat, jadiknya semua dah siap terhidang, huhu.. sori!
biasanya papaZN la yg jadik tukang bako :)

kebetulan raya ke-3 (19/7) besday atokZN
pastu raya ke-4 tu (ikut bulan Islam) besday zakwan plak
so, jamakkan skali la celebrate mereka :)

malam tu jugak hujan punya lebat
memang sodap tido, muahaha!
dah kenyang kan, apa lagi mentido la :P

okeh, tu je citer utk raya ke-2 kami
dari pagi sampai ke malam

nanti sambung citer raya ke-3 plak
citer raya yang terakhir kami di kampung
sbb raya ke-4 kami balik klang dah pun

ok daaa..!

p/s: hari ni baby zaed genap 2 bulan ^_^

11 comments:

mama tisya berkata...

bbq best

Salina Johari berkata...

Salam Aidilfitri Nad..

eija_sweetmama berkata...

syoknye jalan beraya..

skjp je zaed dah 2 bln..

Lynn Hamzah berkata...

memang hijau...hihihi...dah 2 bulan dah yer baby...muah ciked..

Lynd berkata...

Hamboih Zaed raya sakan..
Cik Indah berjaya membuatkan mama rasa malas nak kelaur rumah.
sebabnya saya tidur aje.. maka mama malas nak ganggu princess sedang beradu.

eima berkata...

selalu korang buat bbq bestnye.....meriah

Masya berkata...

WAH BESTNYA RAYA² BUTA BBQ... CANTIK BAJU RAYA ZAED

Chekgu Azrine berkata...

Handsome bb zaed...
Cantik tema hijau kuning...

Inani Hazwani berkata...

Bestnyaa bbq. Selamat Hari Raya :)

LYAfrina berkata...

bestnyer bbq...
waa..theme hijau ye..
lya 1 raya je plan sedondon..lps2 tu klo sedondon kbtulan

Fiza Rahman berkata...

BBQ tu...meriah ☺

Dah 2 bulan? Kejap jer kan. Rasa macam baru lahir jer ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...