06 Mei 2015

Wordless Wednesday : 'Makhluk Asing' Ke Tu, Mama?

... tanya zakwan pada maknya...

ni la dia anak-anak zaman millenium
huhu!
tak penah tengok depan mata kekdahnya harapkan gambar kat buku/majalah
ataupun kat channel 550 national geographic
ehhh, makpak nya pun sama gak, hehe
ni 1st time tengok depan mata
agak teruja gak la haha!
anak-beranak sama je :P

esok la citer pasal jenjalan ni, hihihi...

10 comments:

Salina@IbuAqil berkata...

Apa ke nama natang tu nad?!
X tau jgk neh..
Hihihihi

syawalsimpsons berkata...

tinggi sungguh imaginasi zakwan ye...kikikikiki..nasib tak kata UFO kan...

Cho Zila berkata...

ha.. ha.. memang mak paknyer pun jarang tengokkan.. samalah.. akak pernah tengok kat mana tah haritu...

aLyNnZ berkata...

hihi..kelakar lar abg zakwan nie..

el berkata...

belangkas kan tu..kat belah utara ni mmg depa suka mkn..tp iols xnah mkn lagi..teringin nak rasa dia cam mn

eima berkata...

fahim pun ckp makhluk asing ari tu jumpa kat tg piai....

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed berkata...

belangkas..dulu kecik2 kalau balik kampung selalu nmpak ni kat kuala sungai..tapi seriusly tak tau belangkas ni leh makan tau sblm ni..hahahaa

Myra Jay berkata...

Sedap tu belangkas..
Dah lama tak makan :)

Amanda Suria berkata...

Belangkas...SA pun x pernah makan...pernah la tengok masa duk PD dulu...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH berkata...

Assalam nad,
dedolu kat penang ni ada banyak
tapi la ni dah pupus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...