05 Mei 2015

Setelah 4 Hari Bercuti...

kini kembali kepada rutin biasa huhu
rasa takbest pun ada
sebab 4 hari dok bergolek-golek je anak beranak
harini tinggal kami berdua je kat umah
-____-'

cuti 4 hari memang tak kemana
tak kuasa nak hadap jem!
situ sana sini citer pasal jem
baik dok ontok-ontok kat umah layan perut dan mata, kekekeke...

abes-abes pun sabtu ritu
bawak la zakwannayli gi kuala gandah
atokZN pun ikut skali, hehe
tu nenanti la citer, klu rajin :)
dapat gak la depa ni berjalan jugak
kadang ksian gak kan, dok terperap kat umah je
naseb tak jem sabtu tu...

jumaat tu 1/5 mesti ramai yang menikah
date cantek tu 1-5-15
tahniah pada sepupu & anak sepupu mamaZN yang dah selamat menikah pada hari tersebut
beso-beso dah depa...
dulu mamaZN dukung & tidokan depa masa kecik
sekarang dah selamat jadi suami orang dah memasing
sori tak dapat join memeriahkan majlis
in shaa Allah kenduri this weekend & next week akan diusahakan jugak utk datang
kalau masih tak bersalin lagi la, hehehe
eh, sape bersalin 15-5-15 nnt pun cun gak kan? nice date... ;)
eh, tetiba plak, haha!

cuti-cuti ni la nak masak best-best pun
hari biasa masak sempoi, simple jek
sempat la masak mi kari idaman hati
teringin punya pasal, masak sendri je
kalu beli takut tak kena dengan selera

semalam ingat nak buat nasi tomato
tapi x jadi pulak, uwaaa..!
kontraksi 'false alarm' melanda
ksian papaZN yang kena masuk dapo
hehe, bukan selalu kan pa? :)

haaa, gigi zakwan pun roboh 1 lagi cuti baru ni, haha!
dah goyang sesangat, nak cabut takut
last-last tercabut sendrik sebab terkena tuala, hehe
takde dah pagar belah depan, comey jek :P

tu je la citer cuti-cuti kitorang
hehe ^_________^

11 comments:

syawalsimpsons berkata...

sue tak G mana pon....mmg duduk rumah..keluar dari rumah...turun bawak pon tak da jugak..kikikiki

mama tisya berkata...

mee kari yummmm

Fiza Rahman berkata...

Selamat pengantin baru buat mereka. Sedapnya mee kari tu.

Azura Aziz berkata...

kita pun sama... duk rumah melayan budak2...

Eda Ejai berkata...

cuti blk kampung.. makan sup kat pasar selekoh.. meriah jalan kat hilir perak banyak poster Sultan Nazrin.. =D

aLyNnZ berkata...

terus lapar tgk mee kari nad..mmg sana sini jem nad..huhu..semua pun bercuti panjang kan..sabar je lar..cantek sepadan pengantin baru..

idzwa kamaruddin berkata...

sama 4 hari duudk umah jek ;)

el berkata...

mee kari tu lama x buat..adoii teringin lak nak makan mee kari ni..dah byk kali tgk org dok upload mee kari..adoiiii haha

dalila berkata...

alahai zakwan..hihi..xpe la..xlama lg tumbuh la gigi kekal tu..

Ida Puanstoberi berkata...

best cuti pree ni duk kat rumah.. heaven.. tp akk hehari gak keluar.. cuma dedekat je lah :D

Amanda Suria berkata...

SA pun x kemana cuti ari tu..sibuk dgn kazen wedding...eh..nampak sedap je mee kari tu...terus terasa nak makan mee kari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...