15 Mei 2015

Jemputan Kenduri Kahwin @ Kompleks Kastam Kelana Jaya

ahad ritu kami penuhi jemputan kenduri kawen
merasa gak makan nasi kenduri sebelum bersalin, hehe
ni merupakan kenduri anak kepada sepupu mamaZN
kiranya cicit pertama arwah opah yang kawen

kendurinya kat dewan kompleks kastam kelana jaya
ingat jauh sangat la dari klang
rupanya dekat je...
kul 11.30 dah sampai, moh makan trus hihi

ada eskrem free
paham-paham je la zakwannayli ni
tak menyempat nak abeskan makan nasi sebab itu yang ditunggunya
3-4 kali ulang alik makan eskrem tu
memang sebulan lagi la baru dapat makan eskrem lagi ye anak-anak hehehe...

seronok gak la dapat dtg kenduri ni
bukan apa, sebab dapat berkumpul sesama sedara
yang walau raya pun payah nak berjumpa
apatah lagi la hari biasa
tapi tu la, memang tak dapat nak bersembang panjang la kan
kita dah abes makan, depa baru sampai
kita dah nak balik, depa baru nak makan gitu la...
takpela, better ada dari nan ado langsung
ye dop? hihi...

apa-apa pun tahniah adzhim & pasangan moga bahgia hingga ke syurga

esok plak ada lagi 1 kenduri kawen kat manjung
ni sepupu mamaZN yang memang rapat masa kecik
kalu diizinkan Allah, nak la jugak penuhi jemputan ni
harap-harap nya sempat :)

p/s: pagi-pagi dapat berita dukacita. anak kepada kawan papaZN meninggal dunia pagi tadi. Allah, sedih tak terkata. berat mata memandang, berat baru yang memikul. moga Syurga buatmu anak.. al-fatihah. salam takziah buat seluruh ahli keluarga arwah..

5 comments:

syawalsimpsons berkata...

AL FATIHAH BUAT ANAK KAWAN PAPAZN TU....MOGA DICUCURI RAHMAT....

Azariah Kamis berkata...

meriahnya kenduri :)

Chekgu Azrine berkata...

Al fatihah utk si kecil...

Tahniah pengantin baru

P/s: berseri makyong

aLyNnZ berkata...

alohhh kiut nyer mug tuuu...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH berkata...

Assalam nad,
AlFatihah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...