14 Mei 2015

Bila Laki Bini Mengidam...

ni la dia
bila ngidam buah di luar musim
nak mencari in shaa Allah ada...
nak dapat yang murah memang TAK la
huhu!

disebabkan teringin sesangat
papaZN belikan jugak
3 biji = 60 hengget!
naseb baek isi elok dan sangat sedap
lemak berkrim gitewww
puas hati dapat makan :)
tq papa!

ni lagi 1
tapi yang ni bukan mamaZN yang teringin
tapi papaZN yang nak, haha!
dia teringin nak makan nasi lemak daun pisang
ate, untuk makan malam
celah mana plak nak cari nasi lemak berbungkus daun pisang?
solutionnya, kena la masak sendiri
daun pisang amik je kat belakang umah ni ha, hehe

siap rekues tak tahan tu
ni siapa preknen plak ni? haha!
nak telur rebus, takmo telur dadar / telur mata
nak ikan bilis goreng, takmo ikan bilis sekali ngan sambal tu
pastu sambal nak banyak bawang
adeyhhh, kemain lagi...
takpe, mamaZN layankan aje
janji incik suami puas hati :)

takde ngidam nak makan pape dah pasni harap-harap la, hihihi
:)

13 comments:

idzwa kamaruddin berkata...

alaaa daku tak dapat lagi niiii durian nie...hahahaa...mengidam gak nie...kekekeke...

eima berkata...

wahhhh nasi lemak cam kat kedai ...terbaik la nad oi ....

Azariah Kamis berkata...

sedapnya...
durian tu...kuning isi...
nasik lemak plak....
telan air liur dah ni :D

lieyalatif berkata...

skrang tgh musim durian nad...byk tepi2 jalan org jual...mujur kan...ade rezeki nak makan....

biase la tu nad...ragam anak ni lain2....mcm lieya mase dayyan dulu hubby muntah2 dulu kaakakakaka

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Elok Cantik kuning isi durian tu nad.. tergoda akak tengok..

syawalsimpsons berkata...

sue sebelom bersalin pon suke makan derian tu

Falsya berkata...

duriannn sedapnyeeeeeee...

Azura Aziz berkata...

adoiii, tak bole tahannya tengok durian tu.. tp skrg ni mcm was2 lg nak mkn.. sbb baby Aliff masih bf...

Suhana Mohd.Diah berkata...

Ohh durian...sedap buat bubur!

http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/

Sue-Rya Qistina berkata...

perggghhhh...terliur beb!!! seb baiklah dapat mkn gak ritu..cuma kureng skit doyan2 yg diorg jual ni..klau doyan kampung, mmg terbaik..

Mila Hilas berkata...

isi yg masih dlm kulit durian tu, perghh menggiurkan lah

Mila Hilas berkata...

isi yg masih dlm kulit durian tu, perghh menggiurkan lah

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH berkata...

Assalam nad,
haaaaaaaaa
ni sekarang ni iols pulop yang mengidam nasi lomak daun pisang itu

p/s : iols pun tak peknen hokey :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...