07 Januari 2015

Wordless Wednesday : Hasil 'Kerastangan' Mak Zakwan :P

ni la dia kalau mak tak pandai menjahit huhu!
sangat mencabar bagi mak yg 'kerastangan'

memula dah jahit dah, tapi buruk bebeno!
terus mood down!
dah niat dah nak anto kedai
tapi memandangkan 3 helai je yang nak kena jahit
bertabah jugak la buat sendirik T___T

siap guna pensel & pembaris yg tak tahan tu, haha!
biar lurus, biar jahitan sama saiz, kakakaka!
lawak pun ada
tapi apadahalllll, sebab hasilnya sgt memuaskan :)
perasan sangat ni, kahkahkah!
:P

13 comments:

syawalsimpsons berkata...

takpe, pelan2..lama2 pandai la tu...

el berkata...

dulu anak iols darjah 1 beria nak jaitkan...dah jait elok2 kan tgk2 aik terbalik lencana tu kahhhhhhh terpksa lah tanggal balik..nasib je satu je yg terbalik hehehe..ni masuk darjah 2..mama el dah malas nak jait..anto kedai boleh jait nama ngan lencana sekali haha

lia berkata...

walllaaa godd job Nad...

kita? hntr kedai, mmg keras x bole d lentur ha3...

Sidratul Muntaha berkata...

kalau outline dia 4 segi ok gak
dari zaman kita dulu lencana ngam ngam ikut bentuk
lotih makcik tukang jahit menjahit
marah nau dia
ahahhaha
tpi lagi beskan klu guna besi..
mmg agak stres kalau jenis gam/tampal/ jahit ni
nk2 kalau benak menjahit mcm kami ni jugak

eima berkata...

ok la tu .. cantik dah .. aku lagi la dah jahit dah lencana rupanye sekolah fahim lencana atas poket plak .... kena jahit balik time orientasi br tau

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

skolah hadif cikgu pesan jahit atas poket huhu

Fiza Rahman berkata...

Ok lah tu ☺

Falsya berkata...

leceh kan lencana yg jahit2 nie..kalau tampal kan senang..iron je..hehe..

tingat dulu time sekolah..time assembly kantoi lencana jahit ujung2 je..so kene tarik ke dpn pastu cikgu disiplin baju jarun ngan benang..haaaa, jahit la lencana kat situ smp settled..ahahha

aLyNnZ berkata...

ehhh okey lar tu cantekk jerr..ermm sib baik uniform abg danish tak perlu ada lencana lagik kalau berpeluh gak alynn nak menjahit nyer haha..

QasehnyaRania berkata...

janji melkat lencana tu kak..

ppstt: akak, ye ke.. x pa blh minum time hujung2 nti.mcm saya hri tu mnm blk masa kandungan 7 bulan.bulan puasa masa tu.
alhamdulillah la..

dalila berkata...

wahh..siap pakai pensil pembaris tu nad..hihihi

lieyalatif berkata...

terra la nad...lieya? mmg teruk herot berot...sebab tu upah org je jahit heheeheheh

zarul farhana berkata...

ok lah tu... jnji hasil tgn sndri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...