03 Oktober 2014

Maaf...

assalamualaikum...
mesti ramai tertanya-tanya
mamaZN tak balik dari JB lagi ke?

sebenarnya sejak khamis seminggu yang lepas dah balik dah
tapi tu la...
kesihatan diri masih belum betul-betul sihat
buat blog ni jadi terabai sejak tu, huhu!

maaf sebab tak dapat nak update blog selalu macam dulu
walau sebenarnya banyak benda nak citer...
maaf jugak sebab tak dapat nak tunaikan janji
janji utk BW ke blog kawan-kawan
rindu nak buat semua tu
tapi kesihatan kurang mengizinkan
selain tu, ada gak la masalah lain yang lebih penting utk diselesaikan huhu

maaf ye semua!

in shaa Allah
lepas semua kembali reda
blog ni akan berupdate seperti biasa
in shaa Allah, harapnya begitu la...

p/s: esok besday zakwan. memang takde buat sebarang persiapan pun sebab mamanya tak sehat. harapkan papaZN je layan zakwan esok, huhu..! HAPPY BIRTHDAY MY DEAR SON!

p/s: raya pun tak balik. disebabkan kesihatan kurang memberangsangkan ni. rasa bersalah pada yang lain-lain... tapi apa nak buat, huhu
:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...