15 Disember 2014

Zakwan @ Majlis Ihtifal & Penyampaian Sijil

assalamualaikum
citer #throwback bermula :)

16/11/12 aritu, tadika zakwan buat majlis penyampaian hadiah
mula-mula tu rasa macam taknak pegi
sebab condition kesihatan tak ok lagi
almaklum time tu mabuk alahan masih bersisa

tapi bila pikir-pikir balik, rasa macam taknak lepaskan peluang pulak
kuatkan diri jugak la pegi sekolah zakwan huhu
pagi tu, papaZN hantar zakwan dulu sbb budak kena sampai awal
pastu baru papaZN amik mamaZN & nayli

terlepas persembahan zakwan - amali solat & bacaan maksud surah al fatihah :(
sebab sampai dah lewat sket huhu
tapi persembahan lain masih ada... naseb baek :)
berapa kali turun naik pentas ntah zakwan ni
persembahan kelas, persembahan murid 6thn, amik hadiah 2x
mau la 5-6 kali gak turun naik pentas hehe

alhamdulillah selesai dah sesi persekolahan zakwan kat tadika an naim tu
pasni dah ke sekolah baru, alam baru plak
tah cemana plak la zakwan ni nanti huhu

yang si nayli plak tak sabo nak pi skool
tapi ksian, papaZN x kasi lagi ;)

p/s: gambar terakhir tu klakooo, haha! ucapan guru besar panjag sangattttt, nayli penat menunggu, hehehe

12 comments:

SalbiahM berkata...

tahniah zakwan...

lia berkata...

Nad, ada x berayaq bijik mata masa tgk Zakwan atas pentas? sbb kita kan sama, hati tisu he3

syawalsimpsons berkata...

gambau last mmg gelak abis...hahahhahah....adoi penat sungguh tu....tahniah zakwan....gigih ibu kamoo tau zakwan demi kamoo..kikikiki

eima berkata...

tahniah zakwan .....

aLyNnZ berkata...

nad..ada berita gembira ker? alynn dh lama tak berkesempatan blogwalking..kalau betul tahniah yer..take care..

salwana nordin @ che'wa berkata...

selamat melangkah ke tahun 1 abg zakwan!

Liza Yati berkata...

Tahniah Zakwan. Dah nak masuk darjah 1.

Eda Ejai berkata...

adik tu nape?? tido kat kerusi ke?? sian die tunggu lame..

~aSHa~ berkata...

kita sbg mak mak..walau sesibuk mana xsihat mana...mesti tak mau lepaskan peluang melihat peningkatan anak2..perkembangan anak2...mesti nak saksikan sendiri..

itu la mak mak..

Adlin Mohamad berkata...

congratzzz ..
dah abis sekolah dah hehhe
selamat melangkah ke alam darjah 1

Fiza Rahman berkata...

Tahniah Zakwan. Next year darjah 1 dah ☺

Masya berkata...

alhamdulillah .. tahun dpn fasa baru.. tahnaih zakwan... satu pencapaian terbaik tu.. blh buat persembahan atas pentas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...