10 Disember 2014

Wordless Wednesday : Sayang Abang Zack, Rindu Abang Zack :'(

bila selalu ada depan mata
asek gadohhh je memanjang
sampai mama pun dah letih nak melayan
last-last bior je kome bertekak
lelama pandai la berenti sendiri

tapi...
bila takde depan mata, tau pulak rindu!
tu la dia, baru tak jumpa 2-3 hari
dah nangis-nangis rindu kat abang, huhu
maknya plak sebak menengok depa ni :'(

p/s: gmbr ni masa nayli lepaskan rindu kt abang zack sbb abang zack dok kt kampung 3d2n

12 comments:

syawalsimpsons berkata...

alahai sayu je tgk gamba ni

salwana nordin @ che'wa berkata...

alololooooooooooo...rindunya dia :)

bila depan mata ada je nk menyakat ye hhhiii...sama la bebudak3 kt umah ni..darah tinggi maknya ha..

mummy_ayu berkata...

ala sweetnya dua beradik nie..

Falsya berkata...

Sedihnye tgk gambar nie..;(

Abg zakwan tgh menahan dr nak nangis nyeah..halohhhhh, sedih laaaaa tgkkkk..sobss

Cho Zila berkata...

eeleh... sedih bebenolerl nengoknyer...
alahai ituler namanya adik beradik... ikatan yang tak akan putus

lieyalatif berkata...

olooooooooooohh nad...sayu tgk...lieya plak yg sebak hati tgk pic nieh...

betul tu nad, bile takde baru rindu2 kan...kalo ade manjang gaduh rebut menan hehheheh...tapi takpe laa sesekali kan, biar nayli rase abg hilang di mate heheeheh abg plak syok dok kampung tu ngan atuk n nenek....

Fiza Rahman berkata...

Alololo...touching plak tgk ☺

Amanda Suria berkata...

alahai...so sweet la...

eima berkata...

hahaha nayli ni tau ... nampak ganas tp sayang abg die rupenye ... ye la sama la cam alisha tu ... si Fahim cuti kali ni terpaksa dok rumah sbb tu le .. adek kuat ngamuk bila abg takd e.... asek cari je ....

QasehnyaRania berkata...

hihi.sian ke omaknya..
smga mama dan baby sokmo sihat
aamiin

LYAfrina berkata...

alahai..touching sgt tgk nayli peluk abag zakwan

SalbiahM berkata...

alahai sweeetnya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...