18 September 2014

Zakwan & Lagu 'Saya Anak Malaysia' :)

adoihai!
anak bujang ni memang la, ada je akal dia :)

citernya,
kelmarin kan cuti sempena hari malaysia
kat radio pun banyak la keluar lagu patriotik
salah satunya lagu 'saya anak malaysia'
penyanyinya dr sam
ingat tak lagu tu macam mana? :)
alaaa, mesti familiar punya la kan? hehe
setiap kali sambutan merdeka atau hari malaysia
mesti ada terselit lagu ni jugak :)

balik dari setia city park ptg tu
masa dalam kereta kebetulan ada la lagu ni kat radio
mula-mula ok lagi zakwan folo lirik yang sama
tetiba, bila masa ntah dia naik 'sheikh'
terus ubah lirik lagu tu sendiri! hahaha!
siap nyanyi dengan penuh perasaan plak tu!

'saya anak noor zaini'
'saya anak noor zaini'

hahahaha! lawak sangat!
kitorang dengar cam terkejut la jugak
memang gelak je, hehe
sebab tak sangka la dia bleh ubah lirik, hehe

kiranya, masa tgh nyanyi-nyanyi ikut lirik sebenar tu
otak dia ligat jugak memikirkan menda lain
:)

10 comments:

Falsya berkata...

Tau x, kite siap duk ikut ayat yg zakwan nyanyi tuh..ahahahhaah..

syawalsimpsons berkata...

mmg anak pasca merdeka tau..akal panjang ni

salwana nordin @ che'wa berkata...

hhhaaaaaaaaaa..unty boleh bayangkn camna abg zakwan nyanyi :)

Umie Artoqiemie berkata...

hahahahah.. kretif dak sekarang..

el berkata...

hehehehe mmg kelakar
tp bijak dia ubah lirik

Sal Bee Yah berkata...

ok..serius comel!

Naemah Umi berkata...

ahahaha tergelak umi baca entry ni...biasa la anak2 sdg membesar mmg byk akal :D

Fiza Rahman berkata...

Hahaha...betul lah tu. Bijak..bijak.. ☺☺

~aSHa~ berkata...

bijak nye zakwan...
sel2 tgh berhubung tu....

Nory Zoulkefle berkata...

hahaha...kelakarlah zaqwan ni...
tapi betul jugak dia nyanyi tu...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...