18 September 2014

Malam Minggu @ Dataran Shah Alam

arini banyak entry plak ye...
terlebey rajin plak dah :P
kot rajin lagi kang ada la entry yg bakal menyusul, hehehe

ni dah tak tau nak ke mana dah la ni
dok area klang ni taktau dah nak abeskan masa kat mana, hehe...
kalu macam kat putrajaya
bleh la santai-santai kat dataran putra nun
dok sini, lepak kat dataran shah alam yg takde pape tu pun boleh jek :P
ehhh, ye ke namanya dataran shah alam ek?
hantammm saja la, hahaha!

asalnya, zakwan rekues nak pi uptown s.alam
tah budak ni, nak cari pebenda ntah dia...
suka bebeno jalan-jalan (macam mak dia :P)
at last, maknya malas nak berjalan, haha!
so, kita ronda-ronda naik kereta je la
tu yang boleh tersinggah kat dataran ni
nayli pun sempoi+selamba pakai kaftan :P

ada la dok dalam setengah jam je
tengok air pancut yang tak berapa nak pancut kat dataran tu, haha!
(oppsss! plz, ini bukan lucah, haha! :P)
pastu sambung lagi ronda-ronda
at last, pit stop terakhir sebelum balik umah
singgah kedai mamak :P
sini gak yg maveles! kehkehkeh!

13 comments:

fazilzura berkata...

tomei nye nayli pakai bj kelawor.. amni pun ado selai .. tp ala2 cm nak senteng dh .. kne pi crik lg ..

kitrg yg dok cheras pun kdg2 x tau mne nak lepak , last2 dlm umah je le

Nory Zoulkefle berkata...

bolehlah dari tak kemana2 kan kakk...
duk umah lagi mati kutu..
macam nory jugak jenis tak lekat duk rumah...
hikhikhik

Azura Aziz berkata...

comey nayli pkai bj kepak kelawar tu..

Falsya berkata...

comel nayli pakai baju kaftan tuh..ahaha..happy abgzakwan
mama ngan papa bawak jenjalan ye..

Lily@MamaZaraZareef berkata...

hihi..sempoiiii nayli berjalan pakai baju kelawar kan..nway, rindu shah alam!! hukhuk..

syawalsimpsons berkata...

rilex je nayli pakai kaftan kan..kikikiki...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

klu dia buat cam dataran ptjaya mst meriahhh

eima berkata...

kadang2 lepak memalam tgk org pun best .... tp kami dah lama tak pi melepak sbb asal mlm je ngantuk ... nampak sgt dah kertu sedangkan dedulu overnight 3-4 pg hari tak de pe pun

Sweetmama berkata...

lepak kedai mamak tu selalu la kami buat, lepak dataran mmg x pernah..huhu, mr. papa jenis x minat lepak² tgk org, ni mr. papa dh xde, lepak mamak pun dh nan ado..skrg ni mama dia terus rajin masak..hehe..

LYAfrina berkata...

haha..kiut je nayli

LYAfrina berkata...

haha..kiut je nayli

Masya berkata...

Janji jln2 hihihihi .... Tdklah bosan di rumah ... Sempoi nayli pakai kaftan

Adlin Mohamad berkata...

lama x jejelan blog nad hehehe
amboi nayli berbaju kelawar hahahha kiut btul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...