13 Ogos 2014

Wordless Wednesday : Selfie & Wefie Di Hari Raya :P

fenomena di kala hari raya kali ini
SELFIE / WELFIE!
betulkan? mana-mana pun ramai yg suka bergambar skrg ni..
mmg glemer abes la segala mala monopod la, go pro la, apa-apa aje la :)

famili kitorg tak kurang juga, hehe...

20 comments:

ALoNa CintamaniszLite berkata...

amboii...nad, bahagia sungguh ni. nak lawan pipi tembun akak ke?? hahaha..

Terer korang berselfie, ye. Akak mmg tak pandai2 lagi. Somi akak pandai tp takde ler beli monopod.

Mcm kitorang lebih suka guna tripod. Tp biasalah kan...kena ada sorang yg set timer tu...larikkkk masuk posisi!! mengah, kihkih...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

So sweet pic selfie tu Nad...
Semua orang tersenyum riang dan ceria :)

Gieyana berkata...

Haa meriah..nasib baik kite x tjebak lg dgn budaya ni..:)

suhailah hamid berkata...

happy tgk gmbr2 selfie ;)

salwana nordin @ che'wa berkata...

Sama la nad..tak larat nk mendongak langit dah hhhiiii

tp saya tak suka sgt maklumla tak fotogenik..ambik camna pun tak reti nk pose

salwana nordin @ che'wa berkata...

sama la nad..

dah tak larat nk mendongak ke langit hhhiii

kita tak suka sbnrnya sbb tak fotogenik, tak reti nk pose kalu guna apa2 kamera pun :)

kayyana berkata...

hahaha... gambar yg ketiga tu agak kelakar la jugak... papa zakwan ke yg tgk pegang monopod tu... hahahah

Chekgu Azrine berkata...

Sweet je tgok..haha

Mama Lynd berkata...

Hahahahah.. suka gambar ke 3 tu..

Tihara berkata...

meriahnya berwelfie raya gitu :)

eima berkata...

monopod aku aku dh simpan tang mana tah sejak kes kat negara org tu ... huwaaaaa tak leh tgk monopod yg harapkan pagar tp makan padi

eB berkata...

sok kita bermonopod cenggitu gak eh nad? i lioke :)

mamaarifakeem berkata...

Haiii nad.... adoooi lama no sunyikan diri dr dunia blog nih.... mls no nak on lappy or tab..huu... tak cukup time plus penat ja badan rasa..huuu....
Waaah kemain lagi yeeh, akak tkde pun selfie or welfie, tkde monopod..hiii..
Selamat hri aya...

lia berkata...

ha3 tgk papaZN bersungguh2 selfie kat tepi tali air tu (betul ke tali air?) mmg gelak sorg2 d buatnyer...

Naemah Umi berkata...

mmg meriah raya dgn selfie wefie ni hehehe...harus dah kot sbb nk capture moment terindah kan...tapi sob sob umi tak de pun beli go pro, monopod ni pun lg..sbb??...ntah hhahahaa

dalila berkata...

wahh..sakannye bermonopod..hikhikhik

Nory Zoulkefle berkata...

hamboiiii kemain berselfie monopod bagaii...memang havocccc!!!sporting je semua bergambar...

Wan Amira Wan Salleh berkata...

nad.. yang paling semangat hubby you lah :D

Fiza Rahman berkata...

AMboiiii...memasing ☺☺

LYAfrina berkata...

Haha.. dh jd trend skarang.. ada monopod.. to x guna.. hehe.

1st pic nad n suami cantik..
kelakat tgk gaya selfie y kat pdg.. kemain tu..smpai kankang2 dah.. y pting smua sporting.. bru syokk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...