28 Ogos 2014

Tetamu Pembawa Rezeki ^_^

betul la orang kata...
tetamu yg datang umah ni sebenarnya pembawa rezki pada tuan umah
tak elok la ditolak bila ada tetamu yg datang kan?
tapi tengok la jugak...
kalu tetamu tu 'tetamu' yang 'lain macam' kena la waspada jugak, k! :)

ni citer masa buat makan-makan aritu
aih, tak sangka la pulak kan...
kita jemput orang datang umah, nak jamu orang makan...
tapi kita pun dapat balasannya
tu la dia... 'mudahnya menjemput rezeki' :)

terima kasih pada kawan-kawan yang kasi duit raya pada zakwannayli
seronok btul depa bila dapat angpau raya tu

terima kasih jugak pada kawan-kawan yang kasi fridge magnet pada mamaZN
u know who u are ^____^
haaa, ini memang tak disangka-sangka!
excited mak depa ni sbb collection bertambah

buat susah-susah je korang ni tau...
apa-apapun, moga kalian sekeluarga dimurahkan rezeki
tq banyak-banyak :)

16 comments:

salwana nordin @ che'wa berkata...

mmg tetamu ni pembawa rezeki..mudah2an tetamu itu diberkati dan dirahmati Allah dunia akhirat ye :)

alhamdulillah banyak rezeki nad dan keluarga tu..

el berkata...

untunglah kan hehehe
rezeki anak2

mama tisya berkata...

rezeki ank & maknye..duit ry + fm hehe

suhailah hamid berkata...

betul tu, tetamu dtg membawa rezeki..

nad, hobi kita sama kumpul fridge magnet :)

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah rezeki kan nad...walaupun kecik, janji ada kan....berharga semua tu....mmg tergamam tgk FM kat umah tu...adoiiii bestnya...

Nafisa81 berkata...

Tahun ni school mate husband buat rumah terbuka bergilir gilir...
Bila sorang dah buat. .yang lain semua akan buat juga..
penat sungguh...sampai dah takde baju nak pakai ..

fazilzura berkata...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ni la benda yg ku sgt lupeeee..

waaaaaaaaaaaaaa mmg nak kasi magnet, tp ms smp dok pk apa bendaaaaaaaaaa yg cm kurg ni .. almaklom leeee.. mak yong ilang ingtan jap .. huhuhhhu

Adlin Mohamad berkata...

rezeki mak apat anak pun dapat hehehe

Cho Zila berkata...

tahniah.. dari majlis makan2 dapta mengeratkan hubungan rezekipun bertambah...

Mummydearie berkata...

Rezeki anak-anak dan rezeki tuan rumah juga. Kalau tetamu nak datang, bagi je masuk walaupun tak dapat hidang apa-apa :)

lia berkata...

mmg rezeki anak2 sungguh Nad... masih ralat sbb x dpt p hari tu hu3

eima berkata...

Alhamdulillah....

Lily@MamaZaraZareef berkata...

rezeki anak2 kan..byklah duit raya zakwan nayli yek..hihi

mamaarifakeem berkata...

Alhamdulillah... agreed sesangat.. kita jamu org ni sebenarnya, kita pulak akn dilimpahkan lg rezki.. sbb tu akak suka masak2 tuk kwn2...hii... hrp2 ada rezki buat mkn2 lg hujung tahun ni... kan... in sha Allah...

permatabiru berkata...

yups tetamu tu mmg pembawa rezeki..

Naemah Umi berkata...

setuju sgt..umi yg beraya kat umah je n, kiddos bertambah2 rezekinya....berkat tetamu yg dtg..alhamdulillah syukur :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...