11 Ogos 2014

Penat Tapi Seronok :)

assalamualaikum
short entry jek
sbb masih kepenatan, haha!
sabtu wat makan-makan secara kecil-kecilan
ahad plak semalam pegi jalan beraya
penat memang penat
tapi penat yang terasa seronok
jadiknya, takde la letih sampai tak bermaya

semalam ada up gambo kat IG
pastu ramai plak tanya
'nape taktau pun nad buat makan-makan?'
'nape tak ajak?'
hukhukhuk
ampun dan maaf dipinta...
tu la upload gambo tanpa pikir sekeliling namanya, hahahah :P

sebenarnya memang takde niat langsung
nak buat makan-makan tu
kebetulan famili sepupu nak datang
tetibe rasa macam nak masak banyak
panggil jiran-jiran sekali
pastu dgn kawan-kawan ofis lama papaZN  yang memang nak datang beraya
sebenarnya takde ramai pun yang datang
ada dalam 12 famili gitu je

minta maaf banyak-banyak
sebab memang takde jemput sesape yang jauh pun
konsepnya :
'sape nak datang beraya, meh bagitau... bleh mamaZN masak lebih'
haaa gitu! hehehe

kalau ada kawan-kawan yang nak dtg beraya
dialu-alukan...
jangan la tunggu sampai mamaZN jemput, hihi
takut kang memang tak terjemput plak :P
nak datang, bagitau je, ok? :)

p/s: seronok dapat jumpa reramai... tuan umah kenyang bila tgk tetamu makan, hehe

16 comments:

salwana nordin @ che'wa berkata...

eh..sama la kita nad..cwa pun sabtu aritu buat makan2 jugak..

konsepnya sama jugak..sapa nk dtg silalah dtg, nnt kita masak2..wahhhh gitu..

mmg penat kan tp berbaloi2 tgk mknn yg kita masak org makan :)

permatabiru berkata...

selamat hari raya kak..syok la makan ramai2

syawalsimpsons berkata...

sue datang rumah sabtu ni yee.....

Rai Ourkizuna berkata...

memang seronok bila tetamu datang kan.. biarpun penat tapi terasa meriah tu.. mmg berbaloi..

idzwa kamaruddin berkata...

meriah ;)

Masya berkata...

samalah kt x buat open house.. tp kalau ada yg dtg rumah kt masakkan.. lps tu bg tau sekali dgn kawan².. sapa yg nak dtg singgah hihihi... salunya sedara mara nak dtg pun senang mkn sekali..

suhailah hamid berkata...

tetamu dtg memberi rezeki pd tuan rumah :)

salam singgah dr sihatitunikmat.blogspot.com

Falsya berkata...

masak ape tuh nad..hehe..

nnt kalau tetibe terpegi sana akanku roger2..okayh..;)

lieyalatif berkata...

murah rezeki nad buat makan2 terima tetamu dgn ikhlas....biase mcm tu laa nad bile up gambar siap le ramai yg bertanye heheeheh...takpe2 raye sebulan lagi, kalo sape2 nak dtg leh terjah lagi heheeheheh

Chekgu Azrine berkata...

Murah rezki nad..
Umah akk jauh dr umh nad..
Klu x akk dh dtg..hahaha

eima berkata...

tahun ni aku tak buat kot .. bz ngan event besar hujung bulan ni ....

tp seronok kan bila kita buat majlis ni kan ...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

penat yang best... dah lama tak feeling gitu.. tunggu la nnt dok umah sendiri balik. muehehehe

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

penat yang best... dah lama tak feeling gitu.. tunggu la nnt dok umah sendiri balik. muehehehe

eB berkata...

sya la yg tanya tuh kan nad? ayarkkkkkkkkkkk....

Adlin Mohamad berkata...

kami xde open houese tp nak dtg bgtau la hehehe

Fiza Rahman berkata...

Tak pernah lagi buat makan² besar. Setakat masak utk jamu adik beradik tu ada lah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...