29 Ogos 2014

Jom Pi Bercuti, Yeay! ;)

tak sabarrrrr nak tunggu esok! :) :) :)
dah lama sangat rasa tak pi cuti-cuti
bz sampai stress kepala otak dibuatnya
hahahaha!
bz okeh walau dok umah aje
kadang stress mengalahkan org keje ofis! :P

start kenduri kat kg papaZN awal bulan 5 aritu
pastu zakwan sunat bulan 6
nak jaga dia je dah dekat 2 minggu (10hari)
pastu puasa, memang tak ke mana la kan
pastu raya pulak, bz dengan pi beraya
belum lagi keje-keje rutin harian yg hakiki
adaaa je menda yang nak dibuat
sebuk itu, sebuk ini

papaZN pun kerja tak menentu waktu
dengan hal orang kat ofisnya lagi
memang masing-masing perlukan vacation
anak-anak pun lama tak pi memana
setakat pi mall je weekend bebila pun boleh, kan? hewhewhew ;)

cuti merdeka kan straight sampai isnin ni
papaZN pun memang payah sangat nak amik cuti
jadiknya kita gunakan peluang yg ada :)
dapat 2h1m pun jadik la...
pi dekat-dekat je pun
janji bleh tenangkan fikiran kejap, hehe
zakwannayli tak kesah kat memana pun 
janji tau dok hotel dorg suka je :)

panjang umur, murah rezeki nanti bleh la pi jejauh sket ye dok? hehe

moga dipermudahkan segala perjalanan dan urusan...

3 comments:

Fiza Rahman berkata...

Happy holiday. Best nya nak jalan².

Chekgu Azrine berkata...

Ada jgk holiday.akk dh bertahun x holiday dgn fmiky sndiri..huhuhu..happy holiday sis.have a safe journey

aLyNnZ berkata...

seronoknyer nak g holiday..kemana tuu?? iye betul dok umah lagi keje tak berhenti lepas satu2 keje kena settlekan..

e..eh..br unty perasan nayli semakin bambam..omei..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...