23 Julai 2014

Wordless Wednesday : Rambut Raya ;)

2 minggu sebelum raya papaZN dah ajak potong rambut
rambut pun nak raya jugak, hehe
baru la nampak hensem di pagi Syawal :P
semangat abang-abang tukang gunting tu
sesambil kerja sesambil dengar lagu raya
memang feel abes! haha!






14 comments:

LYAfrina berkata...

waaa. dah ensem dia... asya mlm esk bru nk bwk potong rambut. thn ni berambut pendek la plok.. hehe

salwana nordin @ che'wa berkata...

ensem la abg zakwan raya ni ye :)

abg hadi belum bergunting lg ni..rambut dah la tebal, cepat nau panjangnya..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Bertambah hensem abang berambut baru ..
Anak akak Nabil tu pun nak dibawa gunting rambut sebab dah panjang.. boleh juga berambut raya :)

lieyalatif berkata...

zakwan hensemmmm!!!!

rambut raye gitu yeak nad heheeheheh.... tak sabar nak tgk pic raye korang nanti...sure comel2...lagi2 kaletah si bam2 nayli tu....

lia berkata...

haaaaa harus potong rambut sblm raya kan... baru feel he3...

Azura Aziz berkata...

wah abg zakwan rambut raya.. rambut pacak ;)

idzwa kamaruddin berkata...

dah hensemmmmmm :)

eima berkata...


kemain ceria ank bujang kan ...dah boleh pi semayang raya ngan papaZN dah ni ..dok sebelah2 ... tak yah dok saf budak2 ...sbb dah sunat ... hihihi

nk sgt update jugak .. tp bz la nk cuti raya dah ni ....


aLyNnZ berkata...

wahhh..meriah ler raya abg dgn rambut raya..lebih kacak n ensem..

Adlin Mohamad berkata...

kalau kyra nampak dia cakap ' encem la rambut awak" hhehehe papa dia kalau potong rambut sure dia cakap papa encem la potong rambut hehehe

Fiza Rahman berkata...

Handsome ☺

Iela Fazielah berkata...

kacak dah zakwan....suka je dia

QasehnyaRania berkata...

manis nya anak bujang mamazn sorang ni :)

Ibu Lala berkata...

Anak akk je yg belum potong rambut lagi. Nak potong rambut macam macam alasan dok bagi. Eii geram betul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...