24 Julai 2014

Salam Aidilfitri Daripada Kami, FAMILI Z.N.Z.N :)

ramai yang mula cuti esok kan?
ramai jugak yang dah mula nak balik kg
tgh countdown je kan? hehe...
jasad pi keje, hati dah kt kg :)
hati-hati k!
moga selamat perjalanan kawan-kawan semua!


di kesempatan ini
mamaZN mohon ampun dan maaf
andai ada tersalah bahasa, tersilap kata
sepanjang kita semua berkawan
kot ada yang terguris hati, maafkan mamaZN
moga Syawal ini disambut dengan penuh kesyukuran
dan penuh kegembiraan bersama famili tercinta


dalam kita bergembira menyambut Syawal
titipkan doa moga kita akan dipertemu kembali dengan Ramadhan yang akan datang


dalam kita bersuka ria bersama keluarga dan sanak saudara
jangan dilupa pada mereka yang telah tiada
begitu juga pada mereka yang kurang upaya
usah dipinggir pada mereka yang sengsara
tak kurang jugak pada mereka yang kehilangan orang tercinta
hadiahkan al fatihah pada mereka-mereka...


kita diduga dengan pelbagai dugaan sepanjang Ramadhan (dan juga sebelumnya)
teruskan berdoa, berdoa dan berdoa
hanya itu senjata kita
dengan harapan, moga segalanya Allah permudahkan...


#prayforgaza
#prayforMH17
#prayforMH370
#doauntukkitasemua


sekali lagi, maaf zahir batin
dari kami famili z.n.z.n
:)


14 comments:

salwana nordin @ che'wa berkata...

Saya still keje nad hhuuuu

sama la nad..salam hari raya..maaf jika ada salah dan silap secara langsung atau tak langsung spjg kita bersahabat di alam maya ye..

Selamat hari raya..semoga kita bergembira bersama org tersayang..in syaaAllah

Mama Idlan Irsyad berkata...

selamat hari raya nad..

idzwa kamaruddin berkata...

SELAMAT HARI RAYA :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Nad sekeluarga..
Berhati-hati semasa dijalan raya ye ^__^

lieyalatif berkata...

Salam Aidilfitri dari lieyalatif & co.

Pohon maaf zahir dan batin….

Moga syawal dirai meriah dan diberkati….

Makan ketupat rendang tu ingat2 le kite heheheeheh

Adlin Mohamad berkata...

kyra counting the day hahaha
mak dia keje sampai sabtu huhuhu petang gerak bagan datuk ahad gerak ipoh pulak ...

salam aidilfitri nad

Azura Aziz berkata...

selamat hari raya buat Nad sefamily ;)

syawalsimpsons berkata...

selamat hari raya nad..maaf zahir dan batin..moga di berkati...selamat semua yee

Masya berkata...

selamat hari raya maaf zahir dan batin ... esok sy kerja lg huhuhu .. mujurlah dah ddk kg xyah pening² pikir nak blk kg..

fazilzura berkata...

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN ..

sok kite keje lg lew huhhuhuhhh, tp sure x wat kje punye kui3...


mamaarifakeem berkata...

Salam aidilfitri..maaf zahir batin nad..n family!
Akak tak sihat ni, doktor bg 2 hari Mc, hrap baiklah sblm raya ni..mood nak ngemaih pun tak maari lg, sbb en suami lum tau cuti lulus ke idak...huhu...

Aty_Fared berkata...

selamat hari raya jugak... maaf dzahir batin yer..kot ada penulisan yang menyinggung hati... jemput lah raya umah kite tahun ni.. :)

mekchu berkata...

mekchu keje lagi....

Nad, Selamat Hari Raya Aidilfitri.. maaf zahir n batin ye... selamat makan lemang rendang ketupat kuih raya... muahhhh

Fiza Rahman berkata...

Salam Aidilfitri dan Maaf zahir batin juga buat Nad & family. Kosong² yerp ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...