18 Julai 2014

Reveal Hadiah Daripada PapaZN =p

dalam entry yg lepas
ramai plak yang tanya
apaaa agaknya hadiah yang papaZN belikan
masa jualan sale IKEA aritu :)

pada mulanya papaZN nak kasi menda lain
menda yang memang khas utk mamaZN
contoh macam handbag la, jam la...
tapi mamaZN taknak
sebab yang ada ni pun boleh pakai lagi
takyah membazir
lagipun mamaZN dok umah je
masa bila pun nak melaram tukar-tukar handbag, jam sume tu kan?
guna je apa yang ada sampai dah betul-betul xleh guna ;)

jadiknya
mamaZN rekues menda lain, hehe...
disebabkan sofa yang sebelum ni tak bertukar lebih 7-8 tahun
pastu kaler pun dah bertukar
kainnya dah tercarik sendiri, koyak-koyak lagi
span pun dah terkeluar-keluar
mamaZN pun rekues la nak sofa baru sebagai hadiah, kekekekeke...

dah alang-alang memang nak tukar sofa
jadikan sofa sebagai hadiah pun apadehal?!
lagi beso, lagi bleh pakai sesama plak tu

sofa murah-murah je
takde pun sampai riban-riban, hehe...
dah tengok kat kedai perabot lain
memang takde yang berkenan
hmmm, IKEA jugak la jawabnya :)

sofa sebelum ni beli kat IKEA jugak
bertahan dekat 7-8 tahun
harapnya kali ni bleh bertahan selama itu
ataupun bertahan lebih lama...
kalau nak tukar pun, tukar sarungnya je nanti
tapi idak la dalam masa terdekat
tahun-tahun akan datang nanti la kan
hehe

jadiknya, reveal la sudahhh hadiah itewww
memula segan nak share, hehe
dah ramai plak yang bertanya
dapat gak jadi 1 entry, kehkehkeh...


17 comments:

mama tisya berkata...

wah sofa baru and sofa raya...best2

Cho Zila berkata...

menang membeli menang memakai... Ikea meme besti.. bagus mama kan mintak hadiah boleh kongsi ramai2...

salwana nordin @ che'wa berkata...

cantikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :)

ko pun tau nad, saya mmg suka kaler2 gini :)..i loike :)

kusyen pun cantik sgt!! sesuai dah tu..

brg2 IKEA mmg cantik2 kan..patut la menggila laki saya membeli hhhaaaa

Nafisa81 berkata...

Wow..merah mak ngah...

Chekgu Azrine berkata...

cantik tau!!
merah i like it!!

Falsya berkata...

wowwiieeeee..sopa merah u'ollsss..hehe..

LYAfrina berkata...

cantik.suka design simple2 mcm ni..

Adlin Mohamad berkata...

raya tukar sofa yeayyyy heheh merah gitu i likeeee

QasehnyaRania berkata...

cntik la warnanya..

mamaarifakeem berkata...

Waaah tetbaeek, akak pun lebih suka hadiah cengggini... hafiah barangan rumah....hiii...tp sllu akak yg hadiahkan diri s4ndiri...huu..ngeee ^_~

Lily@MamaZaraZareef berkata...

wahwahhh..bestnya ada sofa baru..sofa raya lah tuh ye..hihihi

Ibu Lala berkata...

Cantik. Suke tgk.

kayyana berkata...

cantiknyeee... heheheehehe....

eima berkata...

wahhh sofa raya tu ... cantik kaler die

mummy_ayu berkata...

wah..sofa raya..cun2...!

Fiza Rahman berkata...

Cantik lah nad sofa ni.

syawalsimpsons berkata...

cantik2..merah je,,,,hadiah beso..boleh semua guna....tu la nad.ingat kat org jugak...walaupun untuk diri sendiri kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...