17 Julai 2014

Doa Hilangkan Migrain & Sakit Kepala

orang lain share resepi masakan di bulan puasa
mamaZN nak share doa plak, hehe
bukan apa, mamaZN tau
ramai kawan-kawan yang macam mamaZN
sekali migrain datang...
memang satu hapah kerja xleh buat, huhu!

cuba la amalkan...
rasa-rasa sakit kepala tu macam nak datang
baca doa ni berulang kali
in shaa Allah
moga kesakitan yang kita alami tu berkurang

hafal la...
pendek je pun doa ni :)


#sharingiscaring





8 comments:

salwana nordin @ che'wa berkata...

Alhamdulillah..bole amalkn..selama ni mkn ubat je kalo sakit hhhuuuuu

syawalsimpsons berkata...

info yang baik..tak pe share apa pon, janji yang baik kan

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Tq share Nad.. bermanfaat ni ..

Iela Fazielah berkata...

tak pe nad... boleh kita kongsi...tq

QasehnyaRania berkata...

thanks mamazn.
tahun 2012 saya kena migraine.mmg giler punya sakit.. 3 kali tambah air, last sekali kna cucuk kat montot terus lega. cma penglihatan jadi kabur selepas pat lima hri tu.. x blh tgk cahya..

mamaarifakeem berkata...

Boleh diamalkan ni.. tq for sharing ye nad :-)

Naemah Umi berkata...

umi ada gak kena migrain ni..pasni insyaallah nak amalkan doa ni...tq for sharing ye :D

Awana MH berkata...

doa ni bagus untuk di amalkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...